Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Irriterer meg grenseløst at folk sier "sne"

 

 

 

Jeg ser hva dere skriver og mener, og gir fullstendig faen. "Sne" er det eneste som er korrekt for meg. Det ser bra og korrekt ut, det høres bra og korrekt ut, og det gir meg ikke assosiasjoner til primitive barbarer fra ødemarken (jf. trøndere).

 

Hvis alle på forumet her hadde skrevet på dialekten sin eller skrev ord de synes høres bra ut men som ikke hører til i ordboka, hadde det blitt helt jævlig å lese ting her. Bare se på facebook og snapchat som er forsøplet med dialekt.

Jeg trenger vel ikke informere om Retningslinjene som har en klar formening om dette.

Ref.

  • Innlegg må skrives på norsk, svensk, dansk eller engelsk. SMS-/leet-språk og dialekt er forbudt, det samme gjelder slang. Overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er forbudt.

 

Så ban meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Herregud, disse promillekalkulatorene på nett må jo være helt på hue? hvis de stemmer så hadde jeg en promille på 4.14 og fortsatt promille etter lørdagen :S

Ikke ta utgangspunkt i dem, de funker ikke akkurat bra. Tviler på at du hadde 4,14 i promille :p

 

 

De kan jo umulig fungere bra :p med over 4 i promille er sjansen for å dø stor.

 

Men det ble konsumert enorme mengder alkohol. Litt overdramatiske de promillekalkulatorene :p

Lenke til kommentar

 

Driver å ser på bil, vurderer å kjøpe 2013 eller nye skoda octavia 4x4. Det eller helt ny 2015 modell. Må ha ny bil om jeg får jobben jeg skal på det 8ende intervjuet til denne uka.

 

med ditt syn på smårips håper jeg det ikke er barnehageonkel?

 

 

Har fortsatt kassebilen til den slags =)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...