b-real Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Sammenlign hvitosten med et gult papirark. Er den da gul? Nei, det er den heller ikke.Den er HVIT! Du er fargeblind mann...den er gul.
L4r5 Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Den er HVIT!Evt. som de sier i Trøndelagen, KVIT! Nei. Rein smaker bare godt i bolleformat kalt Joika Og det er det eneste viltet som smaker noe særlig godt. Tror jeg holder meg til krøtter og svin Joika er kjedelig mat.
Kibs Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Rein smaker bare godt i bolleformat kalt Joika Og det er det eneste viltet som smaker noe særlig godt. Tror jeg holder meg til krøtter og svin Skal vi gifte oss? Err.. hva med kylling? Vi elsker deg uansett, Kibs^^. Gad. Jeg tåler ikke sarkasme. Oo
L4r5 Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Kan dere ikke bare kalle det Ost? Hva skulle vi ha å krangele om da? Har du tenkt på DET?
Piratpjokken Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Det finnes ikke hvit ost. De forskjellige ostene er: Gulost, brunost, smøreost og sær-utenlandskost-til-å-ha-på-kjeks-ost. Muggelost? Men du har blåmuggelost og hvitmuggelost. Og hvitost. [alvorlig-og-rolig-stemme]Det heter gulost [/alvorlig-og-rolig-stemme] Det heter gulost. Ferdig med det Her har vi et eksempel på en fornuftig herremann!
WheelMan Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 (endret) Joika er digg, få det inn Endret 6. april 2008 av WheelMan
Catkin Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Sammenlign hvitosten med et gult papirark. Er den da gul? Nei, det er den heller ikke.Den er HVIT! Du er fargeblind mann...den er gul. So true. Det var ikke sarkasme O.O...
Datasmurf Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 (endret) [mekler] For å ende denne disputen, la oss enes om å kalle den ostefarget. Den er vel verken ren gul eller ren hvit, og Norvegia / Jarlsberg / Sveitser er ikke mye nærme gul i forhold til f.eks. Cheddar og Gouda, som jeg vil si er gule. [/mekler] edit: Kylling er greit nok, men jeg foretrekker rødt kjøtt fremfor hvitt. Smaker mye bedre i burgerne mine. Og Kibs, ja, så lenge det ikke skjer i kirka. Jeg føler meg skikkelig uggen hver gang jeg går inn i kirker. Endret 6. april 2008 av Datasmurf
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 totusenogto alelrede.... Ķęא×™ ò_Ò sier: gyllene tider - sommartider Ķęא×™ ò_Ò sier: SOMMARTIDER HEY HEY SOMMARTIDER Ķęא×™ ò_Ò sier: *gaule*
Kibs Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Du er fargeblind mann...den er gul. Tuller du? Er du nordlending og kaller det GULost? Oo Men jeg legger meg. Natta alle småtroll. HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT! HVIT!
L4r5 Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Joika er digg, få det inn For unger uten utviklet smaksløker kanskje. Men den er jo ikke krydra i det hele tatt. Derfor sier jeg "kjedelig"
Espen pai Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Synnøve Gulost er en mild og god gulost, og familieosten framfor noen. Synnøve Gulost er en halvfast modnet gulost, type F45 (45% fett i tørrstoff) og inneholder 27% fett. Den er smidig og har en mild aromatisk og svak syrlig smak. Synnøve Gulost er lagret i 4 uker og løpen som brukes er animalsk. Synnøve Gulost er velsmakende på brødskiven og er like naturlig å bruke som ingrediens i maten, på pizza, i pastaretter, paier, supper og sauser. kilde
b-real Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Du er fargeblind mann...den er gul. Tuller du? Er du nordlending og kaller det GULost? Oo Men jeg legger meg. Natta alle småtroll. Er usikker på hva jeg egentlig sier men osten ER faktisk gul selv om jeg antar at jeg vil komme til å si "kvitost" siden er nordlending.
L4r5 Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 (endret) Ost i suppe? Ja? Det er ganske vanlig det. Ost kan brukes til så mye. Prøv med noen terninger med fetaost inne i kjøttkaker neste gang du lager det for eksempel Endret 6. april 2008 av L4r5
b-real Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Synnøve Gulost er en mild og god gulost, og familieosten framfor noen. Synnøve Gulost er en halvfast modnet gulost, type F45 (45% fett i tørrstoff) og inneholder 27% fett. Den er smidig og har en mild aromatisk og svak syrlig smak. Synnøve Gulost er lagret i 4 uker og løpen som brukes er animalsk. Synnøve Gulost er velsmakende på brødskiven og er like naturlig å bruke som ingrediens i maten, på pizza, i pastaretter, paier, supper og sauser. kilde Men hva med Tine sin ost da?
WheelMan Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 (endret) Joika er digg, få det inn For unger uten utviklet smaksløker kanskje. Men den er jo ikke krydra i det hele tatt. Derfor sier jeg "kjedelig" Jeg introduserer deg herved foooor *trommevirvel* ........ grillkrydder! EDIT: Uten honnigsmak Endret 6. april 2008 av WheelMan
Anbefalte innlegg