Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Jeg har ingen plusser og får aldri plusser uansett hva jeg prøver på. Hva faen gjør jeg her egentlig? Tror ikke at noen liker meg her :(

 

 

Pul meg, pul meg, pul meg!

 

Edit : mente pluss.. Neida..

Er du full?

Hadde jeg fått plusser om jeg var det? For om så så ja, jeg er full :p

 

Hvordan tror du jeg får alle mine plusser?!

 

Ehh, kjære Overmoden. Alt er bedre i fylla..

Endret av KinderLinda
Lenke til kommentar

Bryr folk seg om pluss-poengene eller hva det heter? Følger dere med, evt. prøver dere å poste poster som gir pluss? Oppdaget plutselig at jeg hadde (tydeligvis akkurat) passert 1000 poeng.

 

(Denne posten fortjener vel noen plusser?! :tease: )

Har prøvd det. Først bare en foss av blod, så over til koagulerte blodstrimler. Oppskriften på en super helg!

Ja, jeg er helt KP-hore, som det kalles. Men jeg har ikke opplevd noen av virkningene som j-- beskriver.

 

Det gir en heldig bieffekt i at man tenker seg om før man poster, og kun poster noe man vet ikke vil gi KP om det har høy kvalitet. For ikke å svekke KP/post proporsjonen.

 

Selv om i det siste har jeg gitt mye blaffen i å bry meg om å ikke poste "lavverdige" poster.

Lenke til kommentar

 

Bryr folk seg om pluss-poengene eller hva det heter? Følger dere med, evt. prøver dere å poste poster som gir pluss? Oppdaget plutselig at jeg hadde (tydeligvis akkurat) passert 1000 poeng.

 

(Denne posten fortjener vel noen plusser?! :tease: )

Har prøvd det. Først bare en foss av blod, så over til koagulerte blodstrimler. Oppskriften på en super helg!

Ja, jeg er helt KP-hore, som det kalles. Men jeg har ikke opplevd noen av virkningene som j-- beskriver.

 

Det gir en heldig bieffekt i at man tenker seg om før man poster, og kun poster noe man vet ikke vil gi KP om det har høy kvalitet. For ikke å svekke KP/post proporsjonen.

 

Selv om i det siste har jeg gitt mye blaffen i å bry meg om å ikke poste "lavverdige" poster.

Da har du ikke fått nok plusser.

Lenke til kommentar

Jeg har ingen plusser og får aldri plusser uansett hva jeg prøver på. Hva faen gjør jeg her egentlig? Tror ikke at noen liker meg her :(

Du må dra flere ordspill, eller poste innlegg i kontroversielle diskusjoner i politikk og religion.

 

Nei, det gjør jeg ikke. Hvordan det?

Jeg så en som lignet på deg på TV-sending fra Lillestrøm-kamp (fotball herrer). Et par år siden.

 

Da har du ikke fått nok plusser.

Det er du som ikke har fått nok. Jeg har flere enn deg. Endret av Tåkelur
Lenke til kommentar

Da har du ikke fått nok plusser.

Det er du som ikke har fått nok. Jeg har flere enn deg.

Det går tydeligvis ikke på antall plusser, men heller kvaliteten på plussene. Du har ikke dratt blodstrimler ut av nesa, så du veit ikke hva du snakker om :fun:

Endret av j--
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...