Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vær gang jeg ser Kalvegodt sitt nick, så tenker jeg på kalve kjøtt, med brun saus. <3

Tenker en saftig kalvebiff (beste biffen :drible: ) med stekte poteter i skiver og baernayse-saus (med forbehold om skrivefeil) :love: .

Skrevet (endret)
Må man se en viss prosentandel da? Jeg ble jo pisslei etter de få episodene jeg så..
Tja...du må i alle fall se til de har begynt på kampene der de skal gå et lvl høyre opp en det de var i starten. Husker ikke hva tittelen på hva de kunne bli var men etter det så er det bare ufattelig kos :love:

www.imdb.com

Finn fram episodene, kjenner en som har en masse naruto.. Får ta en titt på det om du gidder å finne frem episodene der det virkelig begynner med litt action!

Chokke: Er det ikke bernause saus det heter da?

Å gode Gud, nå må jeg til å tenke her....

WAAAAA!

Hvorfor får jeg noen ekstreme blodårer om natten?

Om dagen så ser jeg nesten ikke noe til blodårene på hendene mine, men om natten kryper de frem.. Skumle greier

Endret av Petersk91
Skrevet
Vær gang jeg ser Kalvegodt sitt nick, så tenker jeg på kalve kjøtt, med brun saus. <3

Tenker en saftig kalvebiff (beste biffen :drible: ) med stekte poteter i skiver og baernayse-saus (med forbehold om skrivefeil) :love: .

Eh hvor bor du? Lager du en slik middag til meg?

Skrevet
Du tar alle folk under en kam. Den som du kaller "Byfolk-kammen"

Skulle gjerne vist deg mine flotte-kreative ord, men det er visst imot reglene.

Nei han har jo lov til det..han er jo fra "landet" selv så :roll:

Oh, I forgot, forgive me, please. :(

Skrevet

nei eg skal i alle fall ikkje pusse dei i dag fordi eg har åtet kvitlauk, den ekle tannkremsmaken blanda med kvitlauk er det verste eg veit :sick: eg pussar dei på tirsdag, før pussa eg dei kvar sundag, men no gjer eg det kvar tirsdag

Skrevet
Eh hvor bor du? Lager du en slik middag til meg?

Såklart, eeeh, alltid!

nei eg får snart kome meg i seng... skal opp klokka 5 i morgon og mjølke

Det gjorde jeg istad :wee: .

Skrevet

SVAR PÅ INNLEGGET MITT DITT ATTEFØKKNE BRASMEHAU!

Takk for et kreativt ord, kalvegodt.

ro ned galing!! :mad:

kva innlegg??

Skrevet
nei eg skal i alle fall ikkje pusse dei i dag fordi eg har åtet kvitlauk, den ekle tannkremsmaken blanda med kvitlauk er det verste eg veit :sick: eg pussar dei på tirsdag, før pussa eg dei kvar sundag, men no gjer eg det kvar tirsdag

l2L.

Learn to live, for den som ikke tok den..

Skrevet

Bare hvitløk? Fy satan.

Skrevet

SVAR PÅ INNLEGGET MITT DITT ATTEFØKKNE BRASMEHAU!

Takk for et kreativt ord, kalvegodt.

ro ned galing!! :mad:

kva innlegg??

den om at du skjærer alle folk under "by-folk-kammen" din. :mad:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...