Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Mitt største ønske er å bli lagt i håndjern av en sexy politi whos with me

Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Har håndjern, jeg.
Come and get me plz
Skrevet

Har håndjern, jeg.
Come and get me plz
Jeg tar med meg, eh, batongen min.
Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Har håndjern, jeg.
Come and get me plz

Har håndjern, jeg.
Come and get me plz
Jeg måtte faktisk google batong, men oki vi har en deal
Skrevet

Vel, første voksenfuckup er et faktum. Hadde satt på to fulle vasker med klær, da de var ferdig slang jeg de sammen inn i tørketrommelen. Kommer tilbake 2 timer senere og finner ut at jeg hadde en penn i skjortelommen som har sprekt og sølt blekk på alle klærne. Svarte flekker på absolutt alt, jobb-skjorter, Stenström-skjorter, håndklær, sokker etc. Alt er ødelagt.

Hvem har en skulder å gråte på?

• Liker 1
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Jeg joiner Bytex :D

Skrevet

Vel, første voksenfuckup er et faktum. Hadde satt på to fulle vasker med klær, da de var ferdig slang jeg de sammen inn i tørketrommelen. Kommer tilbake 2 timer senere og finner ut at jeg hadde en penn i skjortelommen som har sprekt og sølt blekk på alle klærne. Svarte flekker på absolutt alt, jobb-skjorter, Stenström-skjorter, håndklær, sokker etc. Alt er ødelagt.

Hvem har en skulder å gråte på?

Du er bare dysfunctional... :(

Skrevet

Men sånn helt seriøst. Jeg har bare lyst til å legge meg ned å grine. Jeg hadde vært litt lat med klesvasken så jeg stappet full to maskiner. Vasket nesten alle klærne jeg eier, og nå er alt ødelagt >_>

Skrevet

Men sånn helt seriøst. Jeg har bare lyst til å legge meg ned å grine. Jeg hadde vært litt lat med klesvasken så jeg stappet full to maskiner. Vasket nesten alle klærne jeg eier, og nå er alt ødelagt >_>

Føler med deg.

Skrevet

jeg rotet litt rundt i ot baren ( leeeeeenge sidne sist) og lurer på om reglene har blitt snillere i det siste , var jo full pup og mus i både puppe tråden og rompe tråden , mener og huske at sånt var nei nei før i tia :p

Skrevet

Nå viser det seg at en hvis kjæreste har hindret kompisen min med å henge med meg IGJEN!

Forbanna kjerringer! Det er bare rot og kaos med dere!!!!!!!!

Ser den. Har mistet en god kamerat på grunn av et gærent kvinnfolk...

Skrevet

C'est la vie.

Hilsen en som plutselig hadde masse rosa klær en gang.

da kunne du brukt sjansen til å være metroseksuell hipster

Skrevet

jeg rotet litt rundt i ot baren ( leeeeeenge sidne sist) og lurer på om reglene har blitt snillere i det siste , var jo full pup og mus i både puppe tråden og rompe tråden , mener og huske at sånt var nei nei før i tia :p

Nei, se hvem som er tilbake i Søppel. :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...