Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

FAAEEEEENNNN.gikk i varmtdisken og skulle ha meg pannekaker. Synes det ble lite med en boks så jeg tok to. Når jeg kommer ut i bilen ser jeg at den nr2 jeg var fiskekaker!!!!!!! Hva spiser jeg føst?:(

Skrevet

Fiskekakene, så skyller du det ned med pannekaker.

Blir finfin lunch på jobb i dag. Stekt laks, poteter, salat og vaffel :love:

Skrevet

Tja, hvor lang tid bør det ta før verandaen kan tas i bruk etter beising da? Nå har grillen og utemøblene stått inne i leiligheten i en måned fra da vi fikk beskjed om å ta dem inn i forbindelse med husvask og maling.

Tok 3 1/2 uke før dem begynte hos meg, og ble ferdig i går ettermiddag.

Skrevet

Tja, hvor lang tid bør det ta før verandaen kan tas i bruk etter beising da? Nå har grillen og utemøblene stått inne i leiligheten i en måned fra da vi fikk beskjed om å ta dem inn i forbindelse med husvask og maling.

Ville nok ventet 3 dager.

Skrevet

Kommer jo an på vær og temp. Men det skal jo stå godt forklart på boksen. Fram med brillene :)

Skrevet

Om noen har tenkt å stalke meg så er det såre enkelt. :p

Eg heter Morten og bor i mo i rana.

Har taco i kveld om noen av dere stalkere vil ha :p

• Liker 2
Skrevet

Har ikke tilgang til boksen, den er låst inn i hengertraileren til firmaet som utførte jobben :)

Ja vil du ikke få tilgang senere heller da? Du trenger vel ikke vite det i dag. Hvis du vet hvilken beis det er, finner du det på nettet. :)

Skrevet (endret)

Uansett, jeg var å kjente på treverket tidligere i dag, det virket ikke spesielt klissent.

Tenker nok jeg setter tinga på plass på verandaen iløpet av morgen dagen, burde vel gå greit det.

Endret av Deldy
Skrevet

Har dere eget basseng, Gyr0? :blink: Misunnelig. :hrm:

Ædda blædda :tease: Utsikt utafor døra

attachicon.gifbasseng.jpg

23. juli reiser jeg ned. :D

Konge!

Da er det RETT ned på Ringside å se på midget boxing og halvnakne jenter som wrestler :D

Haha, du vil ikke se meg med en gang når du kommer ned hvertfall. Jeg skal til Norge og kommer tilbake 2. August

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...