Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Jeg går å håper at stemora mi havner i rullestol.

Hvorfor?

 

 

 

Sier du det fordi du ser en verdi i å tro best mulig om andre, eller fordi du er naiv?

Jeg tror det finnes en snill person innerst inne i alle, bare man får nok hjelp til å finne det :)

 

Breivik? Hitler?

 

Begge to har vært uskyldige mennesker en gang som har blitt påvirket til å bli ond

 

Hvis en person er født ond, kan den hjelpe for det?

Ingen er født ond

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Gi faen med det rullestolgreiene da. Er jo vi som må betale for rehabiliteringen og støtten de får resten av livet sitt. Om dere virkelig ønsker noen vondt, så ønsk de døden. Da er man kvitt de, uten ekstra kostnader.

 

Amatører. :p

Norge er alt for god til å dømme folk til døden, rehablitering er bedre slik personen kan bli frisk ;)

Lenke til kommentar

Man blir kvitt de, men man får jo ikke påført dem noen lidelse.

Man tar fra en person absolutt all fremtid. Han sitter kanskje ikke og vrir seg i smerte, men han er borte. Og han kommer aldri til å kunne gjøre noe som helst. Jeg vil si det er verre, enn å drive med gammeldags tortur. Tortur skader nemlig den som utfører det også. (psykisk)
Lenke til kommentar

 

Gi faen med det rullestolgreiene da. Er jo vi som må betale for rehabiliteringen og støtten de får resten av livet sitt. Om dere virkelig ønsker noen vondt, så ønsk de døden. Da er man kvitt de, uten ekstra kostnader.

 

Amatører. :p

Norge er alt for god til å dømme folk til døden, rehablitering er bedre slik personen kan bli frisk ;)

 

Kan en fyr som dette noen gang bli "frisk"?

 

http://www.aftenposten.no/nyheter/--Vold-og-drapstrusler-gjor-noe-med-deg-7599951.html#.U5210aYvAUE

Stasjonære pc'n min har tatt kvelden. Hvordan får jeg opp cdrommet for å hente ut plata som står i?

Binders. Er normalt sett et bittelite hull forran. Press noe langt og tynt inn der, og den åpner seg.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

Gi faen med det rullestolgreiene da. Er jo vi som må betale for rehabiliteringen og støtten de får resten av livet sitt. Om dere virkelig ønsker noen vondt, så ønsk de døden. Da er man kvitt de, uten ekstra kostnader.

 

Amatører. :p

Norge er alt for god til å dømme folk til døden, rehablitering er bedre slik personen kan bli frisk ;)

 

Kan en fyr som dette noen gang bli "frisk"?

 

http://www.aftenposten.no/nyheter/--Vold-og-drapstrusler-gjor-noe-med-deg-7599951.html#.U5210aYvAUE

Ja

 

 

Om dere virkelig ønsker noen vondt, så ønsk de døden. Da er man kvitt de, uten ekstra kostnader.

 

Amatører. :p

Man blir kvitt de, men man får jo ikke påført dem noen lidelse.

 

Den der var brutal

Lenke til kommentar

Jeg regner med at ditt syn på kriminelle og pedofile endrer seg hvis du selv eller en av dine nærmeste blir utsatt for ett overgrep.

 

Når navlestrengen kuttes og du blir voksen og får sett hvor mange svin det er der ute som forpester verden vil du si deg enig med oss.

Folk som Breivik skal ikke rehabiliteres og få en ny sjanse, de skal stå i gapestokk på Karl Johan og druknes i en bøtte vann etterpå.

 

 

Derfor det heter sede-rom, hehe. :blush:

Ahaehaehaehae! Endret av medlem-124997
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg regner med at ditt syn på kriminelle og pedofile endrer seg hvis du selv eller en av dine nærmeste blir utsatt for ett overgrep.

 

Når navlestrengen kuttes og du blir voksen og får sett hvor mange svin det er der ute som forpester verden vil du si deg enig med oss.

Folk som Breivik skal ikke rehabiliteres og få en ny sjanse, de skal stå i gapestokk på Karl Johan og druknes i en bøtte vann etterpå.

Jeg er like gammel så deg så skjønner ikke helt poenget med den settningen, jeg er mer voksen når jeg i forskjell til dere andre ser på flere muligheter og at folk kan rehabliteres. Mitt syn forblir, den siste settningen tyder på umodenhet og at du ikke helt skjønner hvordan verden fungerer. Vi har lov og regelverk, om breivik kan bli rehablitert og bli bra igjen så er det en bra ting, om man skulle drept alle som har gjort noe dumt hadde det vært ganske få her i verden

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Man kan alltids hjernevaske breivik og slette hukommelsen hans, da blir han som alle oss andre. Spørs om han overlever lenge nok ute i gata...

Lenke til kommentar

Tortur skader nemlig den som utfører det også. (psykisk)

Det å drepe noen skader også den som utfører det.

 

Det finnes for øvrig en god grunn til at man ikke bruker dødsstraff og påfører folk permanente skader i straffesystemet. Og det er at folk kan bli feilaktig dømt.

 

Et annet problem med dødsstraff er at den skyldige slipper billig unna, mens de pårørende blir straffet med sorgen. Det er den som har gjort ugjerningen som skal straffes, ikke de pårørende.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...