Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

 

Folk gjør feil, man burde ikke straffes for det livet ut

Hvis du er nesten 30 år, så vet du at du ikke skal ringe til fjorten år gamle jenter i tlf og stønne.

Det vet du også. Selv om du ikke er 30 år. Jeg regner med at det ikke er noe du kunne funnet på å gjort.

 

Det er altså ikke snakk om å gjøre feil. Det er snakk om å gjøre noe som man vet er feil, som man vet er ubehagelig for ett annet menneske, som man vet man kan straffes for og som man vet kan få følger for det andre mennesket resten av livet.

 

Jeg skjønner at det var gale og han burde blitt fengslet, men at han fortjente å havne i rullestol er alt for brutalt, ingen fortjener å havne i rullestol!

 

 

Menn som har mer kroppshår, er de mer tøffe/vågale?

Menn med kroppshår er over 17.

 

Man kan ha kroppshår før man er 17 år ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Jeg skjønner at det var gale og han burde blitt fengslet, men at han fortjente å havne i rullestol er alt for brutalt, ingen fortjener å havne i rullestol!

 

Det er ganske naturlig at folk som har vært offer for pedofile, på ulike måter, syns vedkommende fortjener å havne i rullestol. Det bør du ha respekt for...

 

Jeg skjønner at det kan ha vært ille å ha vært offer for en pedofil men jeg syns ikke noe om at folk skal bli skada for livet, det er bare en ondskap, jeg ville ikke unnet min værste fiende å bli rullestol bruker ut livet. Dette sier jeg som en grei og hyggelig person som aldri ville skadet noen...

Winza: Jo, noen fortjener å havne i rullestol, eller bli drept. Barnemishandlere, og muligens de som designet Croks-skoene.

Ingen fortjener å bli drept, folk fortjener rehablitering, vi lever i norge ikke i irak...

Lenke til kommentar

Jeg skjønner at det kan ha vært ille å ha vært offer for en pedofil men jeg syns ikke noe om at folk skal bli skada for livet,

 

Nå er det ingen som har sagt at de skal skade noen som helst da...

 

Ingen fortjener å bli drept, folk fortjener rehablitering, vi lever i norge ikke i irak...

 

Rehabilitering er for personer som innser at de har problemer og er motivert for å bli kvitt dem, pga. nedsatt livskvalitet.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Jeg skjønner at det kan ha vært ille å ha vært offer for en pedofil men jeg syns ikke noe om at folk skal bli skada for livet,

 

Nå er det ingen som har sagt at de skal skade noen som helst da...

 

Ingen fortjener å bli drept, folk fortjener rehablitering, vi lever i norge ikke i irak...

 

Rehabilitering er for personer som innser at de har problemer og er motivert for å bli kvitt dem, pga. nedsatt livskvalitet.

 

Man kan bli påtvungen rehablitering for dem som nekter å innse at det feiler dem noe

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Man kan bli påtvungen rehablitering for dem som nekter å innse at det feiler dem noe

 

Da er det snakk om vrangforestillinger.

 

Vrangforestillinger? nå snakker jeg ikke om vrangforestillinger, nå forvirrer du meg

Lenke til kommentar

 

Jeg skjønner at det var gale og han burde blitt fengslet, men at han fortjente å havne i rullestol er alt for brutalt, ingen fortjener å havne i rullestol!

 

Det er ganske naturlig at folk som har vært offer for pedofile, på ulike måter, syns vedkommende fortjener å havne i rullestol. Det bør du ha respekt for...

 

 

Det er lov å mene at noen fortjener å havne i rullestol, men det må ikke forveksles med at folk faktisk fortjener å havne i rullestol.

 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg skjønner at det må ha vært vanskelig for missgamer88 å ha vært utsatt for en eldre fyr som tulla med henne men jeg personlig ville aldri ønsket noen at dem havna i rullestol uansett hva dem hadde utsatt meg for. Folk kan forandre seg, jeg er sikker på at han angrer på hva han gjorde i dag

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Og da var vi tilbake til winza-kafeen igjen..hurra.

Hehe hva for noe?

 

Sier du det fordi du ser en verdi i å tro best mulig om andre, eller fordi du er naiv?

Jeg tror det finnes en snill person innerst inne i alle, bare man får nok hjelp til å finne det :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...