Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

bussen går 7:37 og jeg blir alltid ringt av en venninne rundt 5 på halv. heldigvis bor jeg nærme bussen. glad det er lue sesong. hvis ikke pplayer jeg å se temmelig fucked up.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg elsker å høre på folk spille piano<3. Fetteren til venninna mi pleide å spille for m eg, men han bor i Bodø =( .

Noe å kapre meg med mao

Hørte dere det, gutter? ;)

Jepp, søker etter pianokurs på gulesider as we speak.

Skrevet
kjenner jeg meg selv rett står jeg opp 5. min før bussen går (07:15) og må løpe for og rekke den...

med andre ord: det jeg gjorde i dag... :wee:

Og alle andre dager, typisk?

Gjest Slettet+6132
Skrevet
kjenner jeg meg selv rett står jeg opp 5. min før bussen går (07:15) og må løpe for og rekke den...

med andre ord: det jeg gjorde i dag... :wee:

Og alle andre dager, typisk?

nei, jeg har vært flink de siste dagene, og har klart og stå opp klokka 6 nesten hver dag... *stolt av seg selv*

crap, var det ikke jeg som egentlig skulle legge meg? :dontgetit:

Gjest Slettet+6132
Skrevet
Da må jeg bare si natta for tredje gang. NÅ legger jeg meg. Natta alle forumhorer.

god natt... :)

jeg burde vel legge meg nå jeg også...

Skrevet

kenny, noen centimeter over penis, sånn omtrent der bokser-linninga og bukse-linninga er og klemmer mest.

Selv om plaster funker dårlig der pga. dårlig feste, klarer en klemmende bokser og bukse å holde på plass en bit sammenbretta toalettpapir for å stoppe blødningene.

Men etter mer enn 3 timer uten at det stoppa, gav jeg opp toalettpapiret, vaska henda, holdt fingern for i 5 minutt og har siden stått i frykt for at det begynner å blø om jeg setter meg.

Skrevet
hva snakker du om Kitty? :ermm:

Etter noen som vil spille for meg T_T. Hadde fulgt med hadde du skjønt det.

Spille hva? Jeg har ikke fulgt med. Har prøvd å få et spill til å funke

Skrevet (endret)
Kan prøve litt lett flørting da, KittyCat?

Would you like me to RAM you with my 2048 MB chip?

Du og jeg vet du^^.

Ja, det bygger seg vel opp igjen. L4r5 kommer tilbake snart sa han.

Som jeg sa.

Endret av KittyCat
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...