Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff nå følte jeg meg truffet :( Men Datasmurf klarte å overtale meg til å ikke prøve! Så da skal jeg ikke gjøre det likevel :D

Jeg Angret ikke på att jeg oppgraderte til Spotify Premium da, for å slippe den avbrytelsen mellom sangene. For er det jævla irriterende da, takk til Sporty Premium :green:

Nå ble jeg enda mer nysgjerrig

Nudelpus ikke begynn å røyk da plz, :cry: jeg har røyket 40 røyk pr dag, å jeg fikk klar beskjed fra hjerte avdelingen på sykehuset..... slutt å røyk. Hva jeg mener om det det er skadelig å røyke, ikke gjør det, men hvis du må teste det, da kjøper du deg Karva bladd er pipe tobak etter på da takker du nei takk til røyk da :D

Så leit å høre at det er gått så langt for deg :( Håper du finner nok inspirasjon og motivasjon som kan få deg til å slutte en gang for alle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff nå følte jeg meg truffet :( Men Datasmurf klarte å overtale meg til å ikke prøve! Så da skal jeg ikke gjøre det likevel :D

Jeg Angret ikke på att jeg oppgraderte til Spotify Premium da, for å slippe den avbrytelsen mellom sangene. For er det jævla irriterende da, takk til Sporty Premium :green:

Nå ble jeg enda mer nysgjerrig

Nudelpus ikke begynn å røyk da plz, :cry: jeg har røyket 40 røyk pr dag, å jeg fikk klar beskjed fra hjerte avdelingen på sykehuset..... slutt å røyk. Hva jeg mener om det det er skadelig å røyke, ikke gjør det, men hvis du må teste det, da kjøper du deg Karva bladd er pipe tobak etter på da takker du nei takk til røyk da :D

Så leit å høre at det er gått så langt for deg :( Håper du finner nok inspirasjon og motivasjon som kan få deg til å slutte en gang for alle.

Sluttet å røyke for ca 4 år siden.

Skrevet

Ha, en som begynte å røyke i 20-åra på folkehøgskolen jeg gikk på, og etter to dager med røyking oppdaterte han Facebook hver dag med "ligger her og tar en røyk", "deilig med en røyk på senga", "nå trenger jeg en røyk ass" og lignende. Av og til opp til flere ganger daglig. Og la ut masse bilder av seg selv med røyk i kjeften der han prøvde å se skikkelig "bad boy" ut.

Fyren var fader meg 23 år, trodde ikke man hadde det behovet for å vise hele verden hvor kul man er fordi man røyker da. Var vel mest i 8. klasse jeg husker det var vanlig.

Skrevet

Slikt er ganske tåpelig, usikker på om det er noe bedre av meg å stadig vekk skrive om hvor mye jeg koser meg med alternativet; damp, men det får så være. Jeg er en predikant.

Skrevet

Sitter og snoker på facebook-sidene til de jeg gikk på barne- og ungdomskole med.

Kjenner mest kvalme og et lite snev av nostalgi.

Er ikke mange av dem jeg savner for å si det sånn.

Fant igjen hu jeg var stormende forelsket i da jeg gikk i sjuende klasse da. Hu hadde virkelig ikke holdt seg bra. Ikke at jeg nødvendigvis skal snakke da.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hører på Enslaved men så møter jeg hybelnaboen i gangen og får musikktips om at jeg bør sjekke ut Metallica og AC/DC. Det gir jo faen ikke mening.

Endret av Gjest
Skrevet

Gleder meg til en helg der jeg får muligheten til å låse døren fredag kveld og bli inne helt til mandag. Da kan jeg kanskje føle meg uthvilt. I kveld skal jeg ut på byen for å observere dumskapen som finner sted sammen med venner, det kan bli interessant. Tror jeg kler meg godt for kvelden kjenner jeg.

Skrevet

Hører på Enslaved men så møter jeg hybelnaboen i gangen og får musikktips om at jeg bør sjekke ut Metallica og AC/DC. Det gir jo faen ikke mening.

Tjaa en sang fra RIITIIR er da bare litt mer givende enn hele samlingen til AC/DC, makan til monoton musikk skal man lete lenge etter.

Skrevet

Gleder meg til en helg der jeg får muligheten til å låse døren fredag kveld og bli inne helt til mandag. Da kan jeg kanskje føle meg uthvilt. I kveld skal jeg ut på byen for å observere dumskapen som finner sted sammen med venner, det kan bli interessant. Tror jeg kler meg godt for kvelden kjenner jeg.

Går alltid med bukse, sålenge det er kaldt ute. Skjørt kan man bruke på vår og sommerstid.

Sitter på bussen, min gamle fuckbuddy på 2.5 år kom vandrende inn. Han virker rimelig ukomfortabel.

• Liker 1
Skrevet

Sitter på bussen, min gamle fuckbuddy på 2.5 år kom vandrende inn. Han virker rimelig ukomfortabel.

Hvis du har en gammel fuckbuddy som er 2,5 år er det noe riv ruskende galt med deg.
  • Liker 7
Skrevet (endret)

Ja, jeg elsker småbarn. Beste i verden. Satser på å bli den nye Micheal Jackson på småbarnsfronten. Deeeilig!

Var fuckfriends i to og ett halvt år. Dumpet han, ettersom det ble kjedelig og dårlig til slutt. Men han ville fortsette. Sa nei og gikk videre.

Endret av Cakenommy
Skrevet

Han er jo babe, har ingen problem med chicks. Så burde ikke være noe problem i å komme seg videre.

Skulle ønske det ikke var sånn. Irriterende for begge. Håper bare jeg ikke møter på han på et utested. Er han full, kommer han til å komme bort og prøve å overtale meg. Kjenner han såppas godt.

Skrevet (endret)

Tjaa en sang fra RIITIIR er da bare litt mer givende enn hele samlingen til AC/DC, makan til monoton musikk skal man lete lenge etter.

Liker du Painkiller av Death, eller Talk Dirty To Me av children av bodom, er en til SEPULTURA TERRITORY (Donnington 94), da :)

Endret av jokingntria
Gjest Slettet+5132
Skrevet

AC/DC er no dritt. :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...