Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fysjom! jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: dere menn hadde vært helt fortapte uten oss

Vi er aldri så fortapte som når vi forsøker å forstå dere.

Skrevet (endret)

Tror livet hadde vært en del enklere hvis jenter ikke hadde vært i bildet i det heletatt.

En del kjedeligre kanskje, men savner ikke noe hvis man aldri har hørt om det eller prøvd det.

Endret av multisync
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Nei, hvem skulle jobbet på kjøkkenet da?

De beste kokkene er menn.

Skrevet (endret)

Sålenge det innebærer at dere lager mat til meg og jeg får det servert, så kan dere fint være "best".

Endret av Cakenommy
Skrevet

Apropos gode kokker og kjøkken og sånt så fant jeg akkurat ut at den nye kokkekniven min skjærer menneskekjøtt helt greit.

Skrevet (endret)

Apropos gode kokker og kjøkken og sånt så fant jeg akkurat ut at den nye kokkekniven min skjærer menneskekjøtt helt greit.

Kjøpte nye kniver - porselenskniver fra Porsgrunn Porselen. Er 100% sikker på at jeg samtidig kjøpte meg en finger mindre i fremtiden.

Endret av j--
Skrevet

Kjøpte nye kniver - porselenskniver fra Porsgrunn Porselen. Er 100% sikker på at jeg samtidig kjøpte meg en finger mindre i fremtiden.

Hvordan er de i bruk?
Skrevet

Hvordan er de i bruk?

Fantastiske. Litt lite friksjon på eggen, som gjør at det kan være noen ting med hard hinne som kan være litt uvandt. Men er veldig fornøyd, alt i alt :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...