Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor bli voksen? Blir jo bare mindre og mindre fritid. Student må jo være den optimale tilværelsen, sett bort fra økonomi og bosituasjon.

Jeg liker økonomien og bosituasjonen som følger med fast jobb. Det er også gull verdt å kunne legge fra seg jobben på jobb, og når man liker jobben sin er det null problem å bruke 8-10 timer der hver ukedag. Vil jeg ha fri, kan jeg jo bare avspasere eller ta ferie. :wee:

Lenke til kommentar

Jeg liker økonomien og bosituasjonen som følger med fast jobb. Det er også gull verdt å kunne legge fra seg jobben på jobb, og når man liker jobben sin er det null problem å bruke 8-10 timer der hver ukedag. Vil jeg ha fri, kan jeg jo bare avspasere eller ta ferie. :wee:

 

Trikset er å være voksen mens man er på jobb og barnslig hjemme. (Og så på sikt snike inn mer og mer barnslig på jobb uten at de andre merker det).

Lenke til kommentar

Jeg liker økonomien og bosituasjonen som følger med fast jobb. Det er også gull verdt å kunne legge fra seg jobben på jobb, og når man liker jobben sin er det null problem å bruke 8-10 timer der hver ukedag. Vil jeg ha fri, kan jeg jo bare avspasere eller ta ferie. :wee:

Sant, sant, sant, sant og sant! Akkurat derfor det er deilig å være ferdig med skolegang (for nå, i det minste)

 

Man er ikke voksen før man har fått kjøpt seg egen hund.

Da er jeg i følge din definisjon voksen, men mentalt sett er jeg ikke eldre enn 14 år, om jeg ikke må være det. :fun:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Man er ikke voksen før man har fått kjøpt seg egen hund.

Man er ikke voksen før man har kjøpt seg en katt

Jeg kaller min for brody

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...