Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt vondt i knærne etter overbelastning i over en uke nå. Hva anbefales å gjøre? Spesielt trapper er et helvete.

 

Driver du med noko trening eller lignande som kan belaste knea? Ta en pause fra det. Om du generelt bruker dei same skoa heile tida, prøv å bytte til eit anna par, gjerne med meir demping, om du har det. Når du går i trapper, ta deg god tid.

Lenke til kommentar

 

Driver du med noko trening eller lignande som kan belaste knea? Ta en pause fra det. Om du generelt bruker dei same skoa heile tida, prøv å bytte til eit anna par, gjerne med meir demping, om du har det. Når du går i trapper, ta deg god tid.

Nei, grunnet fysiske restriksjoner dette året (hovedsakelig sommer), har jeg ikke hatt muligheter for å være mye fysisk aktiv. Og etter alt ble bra igjen, gikk jeg nesten rett på igjen, med en topptur i Rondane, laurdag for to uker sida. Jeg vet dette var veldig dumt, men ingenting å gjøre med det.

 

Lurte på tips til hva jeg kunne gjøre, uten å dra til terapeut og slikt. Belaster ikke knærne mye nå, utenom mange trapper hver dag, som er veldig fælt for knærne.

Amputer og ta heis.

Bruker heis iblant på skole. Har desverre ikke tid eller penger til amputasjon i de nærmeste ukene som kommer.

Vær forsiktig med belastning på det og tygg Ibux.

Ibux har tilnærmet null effekt på meg.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...