Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Ganske.

 

Så ufattelig digg ut smurfen, regner med at det er relativt rikt på kalorier.

Ja, det regner jeg også med. Så det holder sikkert med en til to biter om dagen.

Så klippet av hun der for mange år siden :p Mon tro hvor flau hun må være nå.

For håpentligvis mer flau enn hva Tommy Myrbostad er over "Fjortis: The Movie"-filmene sine. Den møringen eier ikke skamvett! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Young love <3

 

Nåja, hun er nå 25, så begynner å bli litt forbi det stadiet. Menmen, er da fortsatt like spennende :p

 

Og nei, jeg liker ikke å bli tatt for å være yngre, men heldigvis har ikke det skjedd det siste året eller så. Det hjalp da jeg fikk lagt på meg litt muskler.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Nei. Jeg er lei av å vise leg på polet.

Haha :p

 

 

 

Nåja, hun er nå 25, så begynner å bli litt forbi det stadiet. Menmen, er da fortsatt like spennende :p

 

Og nei, jeg liker ikke å bli tatt for å være yngre, men heldigvis har ikke det skjedd det siste året eller så. Det hjalp da jeg fikk lagt på meg litt muskler.

Blir ikke vi alle litt fjortiser når vi er forelsket? :roll:

Lenke til kommentar

Jess!!! Etter 4 dager har endelig hu søte jenta jeg klina med før helgen lagt meg til på face.

Da får vi se da, syntes det var litt lenge, virket som hun var ganske klar på at vi skulle møtes igjen sist gang ihvertfall.

Kanskje hun ventet på at du skulle legge til henne på face, ettersom hun var ganske klar på at hun ville møtes igjen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...