Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja ja, da brukte jeg 4 timer i natt på å spille gjennom single player-delen av BattleField: Bad Company 2. Ikke så verst, spilt bedre SP-deler av spill, men absolutt ikke verst.

Den er jo nesten like dårlig som greiene til BF3 jo... Dvs at den er helt forferdelig.

Skrevet

Njæsh, har spilt FPS-er med verre story og SP generelt. Condition Zero f.eks. Og Soldier of Fortune 3. For ikke å snakke om alle de håpløse Delta Force, Close Combat, Tom Clancy / Rainbow Six, Company of Heroes og ArmA-spillene.

Mens SP i BC2 synes jeg var ganske grei. På samme måte har jeg nå etter 7,5 timer litt sansen for SP i MW3 også, selv om siste mission er kronisk bugga. ><

Skrevet

Vær snill og IKKE fortell meg hva du googlet på.

Jeg brukte bare søkeparameterene "sexy girls + div" så fant jeg disse søte jentene som flasher bryster....

Skrevet (endret)

Naboen dreiv å spyla ned hagen sin, og der gikk jeg - uviss for hva som ventet meg når jeg rundet hjørnet.. La oss bare si, en kald "dusj" i kaldt vær var ikke artig.. :ermm:

EDIT: på magisk vis ble visst første del av innlegget mitt slettet, så for å fjerne forvirringer; førstnevnte var for en uke siden.

Endret av Extraterrestrial
Gjest medlem-1432
Skrevet

Trøndelag. Har vørt rundt 13 grader, grått, veksler mellom pissregn og yr og sur vind i hele "sommer". Blæh.

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Må gjøre noe.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...