Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, du sier noe der, men utenfor Trondhjem hadde de nok passet godt inn. Som i Selbu, Klæbu, Stjørdal, Orkdal, Skaun, Meldal, Ørland og de fleste andre kommuner i nærheten av Trondhjem.

 

Apropos lokale sære vestlandsband. Jeg gjenoppdaget Bergen Mandolinband her om dagen. Fantastisk!

 

Jeg fant igjen en brent-CD i dag. Det står "Sanger fra Bergen" på den skrevet med grønn sprittusj og den inneholder 7 sanger. Den eneste jeg gjenkjenner er "Anne Malene" og det er ingen ID3-tags. :p

Lenke til kommentar

Like ved gjerdet som skiller pitten fra resten av området der gjerdet gikk sånn her

 

___|__|___

 

meg

 

dersom du var på turboneger så filmet de meg og viste meg fram på skjermene

 

Der var jeg og. Til høyre visstnok.

 

Så første halvdel Turbonegro og, men kan ikke huske å ha sett fjeset ditt på skjermen.

 

Forresten noen som vet om sånn fysioterapeut er dekket av frikort forresten?

 

Huff. Det vet jeg ikke. Etter jeg hadde operert skulderen min, så trengte jeg i alle fall ikke å betale for timene i det hele tatt. I tilfelle du nettopp har gjort det samme!!!!!

Endret av Spleen
Lenke til kommentar

Der var jeg og. Til høyre visstnok.

 

Så første halvdel Turbonegro og, men kan ikke huske å ha sett fjeset ditt på skjermen.

Gosh dang altså, vet aldri hvem man kan møte på!!

 

Huff. Det vet jeg ikke. Etter jeg hadde operert skulderen min, så trengte jeg i alle fall ikke å betale for timene i det hele tatt. I tilfelle du nettopp har gjort det samme!!!!!

Det hadde vært litt av en tilfeldighet azz!! Men nei jeg pleier bare å få vondt i ryggen pga stolen på lokalet er så drit og jeg sitter så mye generelt osv, jeg fikk masse vondt i ryggen på roskilde av å stå så mye osv at jeg tenkte det kunne være greit. Møtte på en som kunne sånne greier som fikset nakken min helt så da tenkte jeg at kanskje det hadde vært en ide å få tatt en titt på ryggen også, spesielt om jeg kan få det gratis.

er dere homser eller hahahhahahahhahaha

ja vi skal bli diskusjons første gifte homsepar med adoptert homsebaby

 

Er det noen flere som har stalket meg på fb og har kjent meg igjen rundt om kring forresten

Lenke til kommentar

Anne malene, anne machi bom bom bom? :)

Nei. Anne malene på kalosjene sprang osv.

Har du noen gang hatt bluegrass-tema i den spalten din? I så fall må jeg lese den.

Ikke enda, men det står på lista mi, sammen med western og nashville. Nærmeste jeg kommer bluegrass var at jeg hoppa innom Christiania Fusel & Blågress da jeg skrev om Øystein Sunde for en stund siden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...