Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

WoW var det beste MMO-et som eksisterte når det kom ut. Det feide enhver konkurrent av banen, og dominerer fortsatt MMO-markedet.

 

For min del tok det slutt etter nøyaktig seks år, og det var ca da jeg innså at dette orket jeg ikke lengre. Jeg spilte ikke WoW for spillet skyld, men for de jeg spilte med. Så når det eneste som holder deg i et spill, er de du spiller med, da er det på tide å gi seg og finne noe annet.

 

Men skal innrømme at jeg en gang i blant savner raidingen da. Det var fryktelig morsomt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Drømte at pappa kom på døren en dag og spurte meg hva jeg skulle gjøre med de to hundene ute. Jeg skjønte først ikke hvilke hunder han mente, men så gikk det opp for meg. Jeg hadde overtatt to hunder som skulle være ute bare til jeg hadde ordnet med seng og sånt til dem inne. For to uker siden. Jeg hadde helt glemt dem. Ikke hadde de fått mat eller noe. Herregud.

 

Våknet helt panikkslagen og sjokkert over at jeg kunne gjøre noe sånt. :p

Lenke til kommentar

Bedre å ha fluer surrende enn veps. En gang sov jeg i badekaret (uten vann, naturligvis) en hel natt fordi det var veps i stua.

 

Also, husfluene her til lands er langt fra så store og irriterende som de i Tyskland. Der hadde vi enorme fluer som ikke gjorde annet om nettene enn å kræsje inn i himlingen hele tiden. De lagde ikke lite lyd heller. "Dunk dunkdunk dunkdunkdunk dunk" hele forbanna natta.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Bedre å ha fluer surrende enn veps. En gang sov jeg i badekaret (uten vann, naturligvis) en hel natt fordi det var veps i stua.

 

Jeg har fobi mot fluer. Det er helt grusomt. Og det er mange av dem her. Jeg har tatt én. Uansett hvor nært jeg går og prøver å drepe dem, kommer de seg unna. Blir helt gal av de jævla dyrene. Gleder meg til å dra herfra senere i dag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

lol.

 

Jeg står på venteliste på alle tre alternativene mine. Så det betyr at jeg ikke kommer inn noen steder? Good stuff.

 

Hva føler du angående mygg forresten ?

 

Mygg er jævlig, men det er heldigvis ingen som plager meg nå.

Lenke til kommentar

 

Du fyller stereotypen rimelig bra til tider. :p

Mange menn som er redd veps også. Det er en fobi hos meg. Livredd for å bli stukket av jævlene fordi jeg er redd jeg er allergisk, noe pappa er. Så tar ikke sjansen. Ser jeg en veps er jeg borte vekk.

Lenke til kommentar

Etter jeg hadde operert, måtte jeg jo holde senga, og det var begrenset hva jeg kunne gjøre. Det kom i etterkant 2 vepser inn vinduet. Jeg lå der vettskremt og ante ikke hva jeg skulle gjøre. Det endte med at jeg måtte ringe morra mi så hun måtte dra hjem fra jobb og få dem ut :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...