Macklemore Skrevet 29. juni 2013 Skrevet 29. juni 2013 har vondt i halsen er det sant at å drikke melk når man er forkjøla gir slim i halsen, eller er det BULLSHIT? whatever det var digg å drikke melk Har aldri hørt noe om at melk er bra for halsen. Det som funker for meg er glovarm te med masse sukker
KatrinaS Skrevet 29. juni 2013 Skrevet 29. juni 2013 Han er ikke myndig. Du får ta med en flaske til han selv.
L4r5 Skrevet 29. juni 2013 Skrevet 29. juni 2013 Au. Au au au. Hodet mitt. Ikke edru enda merker jeg. God natt igjen.
''' Skrevet 29. juni 2013 Skrevet 29. juni 2013 Kjøp en flaske Whisky, det kurerer nesten alt Ingenting som er bedre mot forkjølelse enn å kjøpe alkohol. Problemet er hvor man skal gjøre av det etterpå. Har det motsatt effekt å selge det?
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. juni 2013 Skrevet 29. juni 2013 Hvem hadde trodd at det skulle være så vanskelig å rekruttere gamle brukere til å komme tilbake til forumet? Bare å få inn noen (skikkelige) jenter her så blir det ville tilstander igjen.
Sirslask Skrevet 29. juni 2013 Skrevet 29. juni 2013 http://www.hardware.no/artikler/mot-foreleseren-som-ga-oculus-rift-til-studentene/134936 Jeg er faktisk ganske kul.
Datasmurf Skrevet 29. juni 2013 Skrevet 29. juni 2013 Bare å få inn noen (skikkelige) jenter her så blir det ville tilstander igjen. Ja, men Idaer er vanskelige å overtale, og du, Hedvig, beccafe og nie er jo innom her rett som det er. Mushi har ikke uttrykt noen interesse av å komme inn hit, da DNFK er langt fra SO, AnAnAs har jeg ingen kontakt med, Anette, Elise og Eline likeså, Hanne og Veronica har jeg ikke preika med på 9 år, CrazyKimmi=) og Seether har jeg heller ingen kontakt med, Aces kommer og går som hun selv vil, Demille svarte "meh" når jeg spurte for noen dager siden, så jeg er rimelig sikker på at hu ikke kommer tilbake. Det sammen kan vi si om -Redhead-, Hanna har jeg ikke sett noe til utenfor secret santa-trådene, Jason Something er som vedkommende hun utgir seg for å være, vanskelig å spore opp, Kibs ser jeg ikke for meg returnere til forumet i nærmeste fremtid, Nora fant jeg her om dagen, men hun uttrykte heller ingen interesse i å dukke opp i DNFK, Oda skulle jeg virkelig ønske var mer aktiv her, Mirann, Linn Christin og Zaroos likeså. Det hadde også vært kult om Skilpadde, Smårips eier og Tonio poppa opp, men også den sjansen ser jeg på som jævlig liten - preika med Tonio om å komme tilbake for et års tid siden, og interessen var heller laber kan man si,
dysfunctional Skrevet 29. juni 2013 Skrevet 29. juni 2013 Du sitter med skremmende mye informasjon om forumets jenter, Sjur.... 2
Datasmurf Skrevet 29. juni 2013 Skrevet 29. juni 2013 http://www.hardware....udentene/134936 Jeg er faktisk ganske kul. Ja, det er du faen meg, men er det feil i bildeteksten eller ligner Hovland så mye på deg? Vetle, når man har vært her noen år og har en skremmende selektiv hukommelse, er ikke det så vanskelig. Husker de fleste avatarer og brukernavn du har hatt også, uten at jeg finner det spesielt skremmende.
Need44speed Skrevet 29. juni 2013 Skrevet 29. juni 2013 (endret) wow nå buldrer det skikkkelig ute Endret 29. juni 2013 av Bork Laser
Cakenommy Skrevet 29. juni 2013 Skrevet 29. juni 2013 Bare å få inn noen (uskikkelige) jenter her så blir det ville tilstander igjen. Fixed that for you.
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 29. juni 2013 Skrevet 29. juni 2013 Nora hvem......Miao kanskje Jaaaaaaaa
Datasmurf Skrevet 29. juni 2013 Skrevet 29. juni 2013 Du har ikke tilbragt nok tid her hvis du ikke vet hvem Nora er.
Kea Skrevet 29. juni 2013 Skrevet 29. juni 2013 Hva er så spesielt med DAB-radio? Det skal visst være en big deal for tiden, men Digital Audio Broadcasting har jo vært i bruk lenge. Ser ikke helt hvorfor det plutselig er så populært.
Nie Skrevet 29. juni 2013 Skrevet 29. juni 2013 Er det den Nora jeg tror? I så fall er vel sjangsen pretty slim, med bildene som fyker rundt.
Anbefalte innlegg