Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forumet ble startet i 2001, amund var første bruker.

Sannhet med modifikasjoner. Mener å huske det var en slags forumløsning før den tid også, men det er tapt til tidens tann.
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

amund er kanskje bruker #1 i systemet, men det er flere brukere laget lenge før hans tid, visstnok. Bare å bla seg oppover via URLen, så ser man at både bruker #2, #3, #4 og #5 ble laget før amund, og sikkert flere og. Noen av dem allerede i 2000.

Red.: Flau leif.

Endret av Saft Suse
Skrevet

Selv om jeg ikke har skrevet en eneste linje kode og brukt dagene stort sett på å gå igjennom Vice City igjen og prøvd å forstå logikken bak idiotiske løsninger i OS X :p

Tsk, tsk. Hva skulle du nå med den macen uansett? :p

Skrevet

Fanta exotic er veldig god da.

Den er altfor søt, til å drikke til vanlig. Bedre om jeg har veldig lavt blodsukker, eller har hatt føling, og trenger søtt.

Skrevet (endret)

.

Endret av Gjest
Skrevet

Tsk, tsk. Hva skulle du nå med den macen uansett? :p

Kjedet meg da jeg var hjemme en helg, might as well get an old mac.

150 spenn, kan sikkert få solgt den for en tusenlapp nå men frister å sette inn en tochscreen i den og bruke den som musikkspiller.

Skrevet

Tsk, tsk. Vetle, Vetle, Vetle. Skiftet igjen?

Folk har fått vite navnet mitt her inne, og da må jeg gå til drastiske tiltak! Håper bare ikke folk kan søke opp etter mitt gamle navn.
Skrevet (endret)

Folk har fått vite navnet mitt her inne, og da må jeg gå til drastiske tiltak! Håper bare ikke folk kan søke opp etter mitt gamle navn.

Man kan ikke søke ditt gamle brukernavn å så komme på den aktuelle profilen din her på forumet ihvertfall, men man ser jo alle navna dine her http://www.diskusjon...=dname&id=68573 Og sikkert ikke problem google opp og finne info om man absolutt ønsker det.

Endret av Chocolate-Monster
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...