Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når hun skal virke så jævla smart og attpå til rakke ned på Illustrert Vitenskap i en annen artikkel, så kan hun i det minste få faktaene sine riktig.

Og at jorden ville vært overfylt, LOL

Aldri hørt om naturkatastrofer, atombomber etc?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes bare at logikken hennes var litt "ulogisk"

Det er sånn det har utviklet seg over 2 år, derfor utvikklet det seg like mye for 3 millioner år siden...

Ho har potensialet til å bli en god diskutant, med litt bedre kilder og ikke bare plukking av de resultatene man liker.

Skrevet

Jaja, de er jo for så vidt harmløse. Verre er det med de som fornekter at mennesker har noe med global oppvarming å gjøre.

Spørsmålet er hvor mye slags innvirkning vi har. Det er det ikke noen skikkelig gode tall på ennå. :)

Skrevet

GOD FUCKING DAMNIT JEG HATER CAPTCHA SÅ VANVITTIG MYE!

Helt latterlig at de lager de så vanskelig at det faen ikke skal gå an å skrive det riktig. Og hvordan kan man se forskjell på en stor og liten S? Eller V? Måtte bare få det ut. :wallbash:

Ellers lite liv her ser jeg.

Skrevet

Jeg er syk, yey me. Ille når man ligger i kalde nordnorge, med vinduet åpent og fortsatt ikke får sove fordi det er så varmt. Fin timing tho, når forhåpentligvis Black Ops ramler i postkassen i morgen.

Good night everybody

Skrevet

Dette blir en gledens dag å gå på jobb. Skal si meg heldig om jeg kommer meg i vei uten å brekke noe. Det er såpeglatt ute, samtidig som det regner og er mørkt. "Glær mæ!" som de sier her oppe.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...