Bruker-33331 Skrevet 28. oktober 2012 Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Hei Lami. Det er mulig å bytte visningsnavn her på diskusjon.no en gang hver 6. måned. Noen (de som utfører oralsex på Runar e.l.) får også byttet oftere. Prisen er dyrere nå, det kreves det analsex. Endret 28. oktober 2012 av Bundy
Lami Skrevet 28. oktober 2012 Skrevet 28. oktober 2012 Hva skjedde med Kayerhha eller hva han nå het? Han med den lykten til bilde? Det er ikke en lykt din forbanna nisse. Det er ett CCTV-kamera. Husker faen ikke jeg din forbanna CCTV-dude. Btw, pepz, er hyperlink en node?
Primer4 Skrevet 29. oktober 2012 Skrevet 29. oktober 2012 Gadd ikke dra på fest med noen kompiser idag (søndag ffs) også finner jeg ut at hun som skal føde mine framtidige unger var der. Faen heller.
settings Skrevet 29. oktober 2012 Skrevet 29. oktober 2012 skal føde mine fremtidlige unger... hadde jeg hørt den hadde jeg rømt motsatt vei.
Cakenommy Skrevet 29. oktober 2012 Skrevet 29. oktober 2012 Sier det jo ikke til hun enda da Enda? Ville ikke nevnt det med ett ord om jeg var deg.
Primer4 Skrevet 29. oktober 2012 Skrevet 29. oktober 2012 Er nok tryggest å bare stikke hul igjennom alle dongene og holde kjeft ja.
Cakenommy Skrevet 29. oktober 2012 Skrevet 29. oktober 2012 Er nok tryggest å bare stikke hul igjennom alle dongene og holde kjeft ja. Du misforstår. Tenkte nok ikke i den retningen. Ville baila fort om noen hadde fortalt det til meg, dårlig sjekketriks. Håper du ikke har planer om å fortelle henne dette før du har scora. 1
L4r5 Skrevet 29. oktober 2012 Skrevet 29. oktober 2012 På skolen etter én times søvn. Virkelig klar for innsats. *bøtte nedpå hvit Burn*
Datasmurf Skrevet 29. oktober 2012 Skrevet 29. oktober 2012 Har det litt på samme måte her jeg sitter på jobb. Har dessverre ikke så mye å gjøre. Sett på en PC, konstatert harddiskfeil (finner ikke boot disk) og ingen oppstarts-CD, korrupt register og ikke mulig å gjenopprette. Prøver å finne ut hva slags musikk jeg skal skrive om i dag, og har oversatt et leserbrev fra en romansk trailersjåfør. Han skrev vel og merke på engelsk, men det var rimelig dårlig engelsk også.
Lovegame Skrevet 29. oktober 2012 Skrevet 29. oktober 2012 Ny uke, nye muligheter. Ha en fin mandag alle, det skal hvertfall jeg! *skåler med kaffe*
Datasmurf Skrevet 29. oktober 2012 Skrevet 29. oktober 2012 *skåler tilbake med vann* Det beste med denne jobben er å bruke noen timer på "research" hver morgen, som hovedsaklig betyr at jeg sitter og hører på musikk for å finne ut hva jeg skal skrive om. Dog, jeg er ingen musikkjournalist akkurat, og har for lett i å henge meg opp i superlativene mine.
Extraterrestrial Skrevet 29. oktober 2012 Skrevet 29. oktober 2012 Sååå deilig å endelig ha snudd døgnet til en "riktig" rytme. Fri idag også, så det er bare flott. Får tid nok til å vaske og styre her hjemme da! Ha en flott Mandag alle sammen
Datasmurf Skrevet 29. oktober 2012 Skrevet 29. oktober 2012 Woo! Lunch! På tide at klokka ble 12, begynte å bli sulten. Nå skal jeg høre på Blood Command og sjekke ut graffiti som ble funnet rundt om i Pompeii.
crazylazyboy Skrevet 29. oktober 2012 Skrevet 29. oktober 2012 Fritime er kjedelige greier, vil bare bli ferdig
Need44speed Skrevet 29. oktober 2012 Skrevet 29. oktober 2012 "Goods are subject to regulatory review" må jeg betale sånn toll-bullshit nå?
felicity Skrevet 29. oktober 2012 Skrevet 29. oktober 2012 1) Gjør leksene dine selv. 2) Fordi atomer som ikke har fullkomment antall elektroner i ytterste skall vil alltid prøve å gjøre ytterste skall fullkomment, ergo lete etter noe å binde seg til. 1) Det er ikke lekser, ettersom jeg ikke har faget i år. Jeg er bare generelt interessert i hvordan ting fungerer. 2) Det jeg var ute etter er bare om atomet helst gir fra seg eller tar til seg elektroner, siden ytterste skall er akkurat halvfullt.
Anbefalte innlegg