Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi jeg begynner å gå tom for harddiskplass?

Jeg kjøper alle filmer og serier jeg liker, for å kunne slette de fra harddiskene. :p

Helt greit med Netflix, i grunn. Kan se igjen serier / filmer jeg aldri fant en god torrent på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke helt vitsen når torrentsider har alt av serier/filmer og kan lastes ned med max fart på linja..

Det har kanskje noe å gjøre med følelsen av å betale for seg.

• Liker 2
Skrevet

sitter på forelsning her. kan emnet og sitter å sløver litt og går over fremtidge forelesningnotater. Kunne nesten sitti hjemmet, men når jeg er først på skole kan jeg sette meg ett sted å arbeide etterpå

Skrevet

Jeg sitter med datarelaterte ting ;). Noe av det har jeg hatt før så det i seg selv er ganske enkelt. Setter med nok ned ett sted å programerer litt etterpå og leker meg med det.

Skrevet

You wouldn't download a car?

Jo, om jeg hadde kunnet laste ned en bil hadde jeg gjort det, dog, kun om jeg også kunnet få kjørekunnskaper matet inn i hjernen - Matrix-style. :p

Skrevet

Den reklamen er jo temmelig "gammel" nå. Selv så laster jeg ikke ned fullt så mye som jeg gjorde da jeg var yngre, men blir noe spesielt vis jeg ikke klarer å lokalisere en film i utsalgsteder på nett eller i fysisk format.

Skrevet

Har også nettflix ut året, men ikke hatt tid til å gå over den siden jeg sitter på forelesning. Ja, vet det ikke er det lrueste å sitte på nettet da., men sitter å følge med på tavla mrns eg srkiver

Skrevet

jeg ser ikke på skjermen eller tastaturet på laptopten. Har samtidig for øyeblikket bare 9 brukbare fingre så det gjør det ikke lettere å skrive på PCen ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...