settings Skrevet 17. august 2012 Skrevet 17. august 2012 jeg har et problem, skal egentlig møte klokka 12 på mandag, men da har jeg kjøretimer. Hva faen gjør jeg? Dropp begge og problemet er løst. går heller for kjøring, så finner jeg en som skal i samme klasse som meg å ber han si fra.
Bruker-33331 Skrevet 17. august 2012 Skrevet 17. august 2012 Jeg finner den ikke. Har gått gjennom alle tenkelige og utenkelige mapper, søkt etter alt som har med "bundy", "avatar", "domo" og "kevin" å gjøre, men niks, null, nada. Søk etter filnavn: photo-33331 Evnt bare 33331
Datasmurf Skrevet 17. august 2012 Skrevet 17. august 2012 Alt jeg finner er pr0n. Wow, Wimp er mye bedre en spotify. Jepp. En god del bedre.
Kammizez Skrevet 17. august 2012 Skrevet 17. august 2012 Alt jeg finner er pr0n. Ser ikke det negative.
Bytex Skrevet 17. august 2012 Skrevet 17. august 2012 15-åringer er undervurderte. Jeg så nettopp en overdrevent pen 1. klassing. Hvorfor skal loven fortelle meg når en kvinne kan ha sex? Jeg ignorerer loven, og fokuserer heller på naturen. Hun er klar når hun blør. And if not, make'em bleed
Slimda Skrevet 17. august 2012 Skrevet 17. august 2012 Tablet er digg. Sitter ute i sola og fikset jobbtelefoner på en tablet. Alt jeg trenger nå er et liv. Eller en 14-åring på fanget. Hva enn som kommer først.
Datasmurf Skrevet 17. august 2012 Skrevet 17. august 2012 Har du en fjortenåring på fanget kommer vel du først.
Runar Skrevet 17. august 2012 Skrevet 17. august 2012 Wow, Wimp er mye bedre en spotify. Wimp kommer aldri til å bli bedre enn Spotify så lenge de bruker Adobe AIR.
Kakeshoma Skrevet 17. august 2012 Skrevet 17. august 2012 Wow, Wimp er mye bedre en spotify. Jepp. En god del bedre. Ja, Adobe Air er jo føkkings genialt. Nått! Spotify har vært ganske ustabilt de siste dagene, men Wimp er drit.
Kammizez Skrevet 17. august 2012 Skrevet 17. august 2012 And if not, make'em bleed Du kommer alltid med veldig gode idéer. Er du interessert i en jobb som min personlige rådgiver?
Slimda Skrevet 17. august 2012 Skrevet 17. august 2012 Har du en fjortenåring på fanget kommer vel du først. Nei, politiet ville kommet først. *trommelyd*
Datasmurf Skrevet 17. august 2012 Skrevet 17. august 2012 Wow, Wimp er mye bedre en spotify. Wimp kommer aldri til å bli bedre enn Spotify så lenge de bruker Adobe AIR. Wow, Wimp er mye bedre en spotify. Jepp. En god del bedre. Ja, Adobe Air er jo føkkings genialt. Nått! Spotify har vært ganske ustabilt de siste dagene, men Wimp er drit. Hysj på dere. Air er fantastisk. Jeg har selv utviklet apps til air og det er kjempelett. Og WiMP har bedre utvalg av bra musikk enn hva Spotify har, samt at det er billigere og enklere å kjøpe låter der. Og du slipper peset med forskjellige kontoer. Enten betaler du, ellers så får du ikke brukt det. Mye bedre for meg som hører på musikk på nettbrett og mobil. Og det beste er at man slipper unna det Facebook-helvetet.
Slimda Skrevet 17. august 2012 Skrevet 17. august 2012 Adobe Air er ikke fantastisk. Det er et helvete uten like. Å kjøre en hel applikasjon på et system som det der er hårreisende idiotisk. Tenk om Youtube måtte installere et eget program for å kunne åpne? Det er gammeldags og utdatert. Om det absolutt må være et eget program, installer det på PC-en som et skikkelig program, og drit i å la det være avhengig av Air. Og for det andre. Facebookhelvete? Facebook har så og si ingenting med min Spotify-konto å gjøre. 1
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. august 2012 Skrevet 17. august 2012 Nå laster jeg ned spotify. Aldri hatt det før. Hvis jeg må betale noe s¨å sletter jeg det igjen.
Bytex Skrevet 17. august 2012 Skrevet 17. august 2012 (endret) Du må ikke det..bare søke etter låter og artister og spille dem. Eller være "kul" og trykke på andre sine spotify-lister og høre hvor tragisk dårlig smak de har i forhold til deg. Endret 17. august 2012 av Bytex
Need44speed Skrevet 17. august 2012 Skrevet 17. august 2012 Last ned wimp. Du får bruke det gratis en stnd uten reklame!
Datasmurf Skrevet 17. august 2012 Skrevet 17. august 2012 Og få reklame og avbrudd i musikken du hører på, samt at det er hva ... 10 timer i måneden eller noe? Last ned wimp. Du får bruke det gratis en stnd uten reklame! Jepp. En måned.
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. august 2012 Skrevet 17. august 2012 Hvordan logger man seg inn på spotify? Blir bare feil brukernavn/passord. Hvor lenge får man ha wimp gratis?
Bytex Skrevet 17. august 2012 Skrevet 17. august 2012 (endret) Du MÅ ha facebook. Det er det som er det latterlige. No facebook, no spotify. Fordi FB har kjøpt opp spotify. Endret 17. august 2012 av Bytex
Anbefalte innlegg