Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørte jeg torden utenfor?

Tips dagbladet.
Skrevet

Hørte jeg torden utenfor?

Tips dagbladet.

Jeg tipset dagbladet om at forskere har funnet ut at universet antakeligvis kommer til å gå dukken mange millioner år tidligere enn antatt. Men de skrev ikke noen katastrofeartikkel om det. Da regner jeg med de ikke er interesserte i torden heller.

Men BA er kanskje interessert. Brb Summetonen.

Skrevet

Hvordan får jeg byttet låsen i en dør, og hva koster dette?

Som andre har sagt så spørs det på låsen. Nyere ytterdørlåser har en utbyttbar låsesylinder. Den klarer du å skru opp og bytte selv. Koster vel noen hundrelapper å kjøpe ny sylinder.
Skrevet

Jeg har 98 kroner. Så jeg får vel ikke gjort det.

Seriøst spørsmål: Er det noen i Oslo-området jeg kan sove hos fra den 8. til den 14.?

Skrevet

Er det etter at du har fylt 16? I såfall er jeg sikker på at et par stykker her inne tilbyr seg å la deg overnatte mot enkelte motytelser.

Skrevet

Jeg har 98 kroner. Så jeg får vel ikke gjort det.

Seriøst spørsmål: Er det noen i Oslo-området jeg kan sove hos fra den 8. til den 14.?

Om du på det tidspunktet er 16 så kan jeg nok dra over og låne gjesterommet til min bror om du vil sove med meg.

Skrevet

Er det etter at du har fylt 16? I såfall er jeg sikker på at et par stykker her inne tilbyr seg å la deg overnatte mot enkelte motytelser.

Jeg fyller 16 den 12. Så nei, for det meste ikke.

Men virkelig, jeg mener alvor. Jeg trenger et sted å sove i den perioden.

Skrevet

Nei men det er jo selvklart. På Paradis er det alltid blå himmel. Alt annet er blått også, forøvrig.

Hahah. Men nå regner det :(

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...