Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Jeg har ikke drukket brus siden 17. mai, og før der igjen var jeg en uke fri. Dette går den rette veien, men du og du som jeg savner en glasscola. Er så lei av vann, melk, juice, te og smoothie ...

 

Jeg har ikke drukket brus siden nyttårsaften. Hadde vært godt med et glass kald cola nå, ja.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke drukket brus siden 17. mai, og før der igjen var jeg en uke fri. Dette går den rette veien, men du og du som jeg savner en glasscola. Er så lei av vann, melk, juice, te og smoothie ...

 

Unn deg en glasscola om lørdagen og ta en vitaminpille i steden for et glass jus da vel?

Meh, vitaminpiller kan være det samme, jeg drikker ikke juice og slikt for vitaminene sin del, jeg drikker det for å ha noe annet enn vann. :p

Har to flasker med varm, død cola stående ved siden av skjermen. Den ene er rester fra 17. mai, den andre har stått her siden påske. I fall jeg skulle få lyst på brus, vil det nærmeste jeg har være varmt skvip uten kullsyre, og tanken på det, gir meg ikke lyst på brus i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke drukket brus siden nyttårsaften. Hadde vært godt med et glass kald cola nå, ja.

Hvorfor?

 

Det er usunt.

 

Jeg har ikke drukket brus siden nyttårsaften. Hadde vært godt med et glass kald cola nå, ja.

Har i kjøleskapet. Du kan godt få.

 

Hyggelig, men ellers takk. :)

Lenke til kommentar

Mye mulig.

 

Hva syns du om mitt nye coverphoto da, Sjur?

Må si jeg liker det. :)

Særlig den touchen med sola.

 

Meh, vitaminpiller kan være det samme, jeg drikker ikke juice og slikt for vitaminene sin del, jeg drikker det for å ha noe annet enn vann. :p

 

Så... hvorfor drikker du ikke cola i stedet for vann?

Ikke bra for tenna, og lettbrus rører jeg ikke.

Lenke til kommentar

Det er usunt.

Det veier ikke opp for den gode smaken.

 

Er det ditt ekte etternavnt du opererer med på nettet, idzl, og i så fall er du i slekt med han der kjempelave backen på Tyskland?

Ja og ja.

Seriøst? Philipp Lahm? I nær slekt?

 

Er det ditt ekte etternavnt du opererer med på nettet, idzl, og i så fall er du i slekt med han der kjempelave backen på Tyskland?

Under gjennomsnittshøyden, takk. 170cm. er ikke lavt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...