Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er snakk om noe steinhardt ja.

Stein?

 

Jeg lurer på en ting. Hvordan trener du hjemme egentlig?

Mange styrkeøvelser man kan gjøre uten noen hjelpemidler, pluss en liter krakk som blir brukt til dødskjedelig step-greier. Ellers går det i raske gåturer, og av og til svømming (selvfølgelig ikke hjemme).

Lenke til kommentar

Sexylubb:

1. Kjør planken. Stå på albuene dine, og på tærne. Rett i kroppen. Hold så lenge som mulig. Gjenta noen ganger.

2. Knebøy, med hender i bakken. Hopp opp med hender i været. Ned i knebøy med hender i bakken. Hopp opp igjen. prøv på 1 minutt på, 30 sekunder av, seks ganger.

 

Det er en god start. :tease:

Lenke til kommentar

Sexylubb:

1. Kjør planken. Stå på albuene dine, og på tærne. Rett i kroppen. Hold så lenge som mulig. Gjenta noen ganger.

2. Knebøy, med hender i bakken. Hopp opp med hender i været. Ned i knebøy med hender i bakken. Hopp opp igjen. prøv på 1 minutt på, 30 sekunder av, seks ganger.

 

Det er en god start. :tease:

2=spensthopp

 

Aller viktigst, spis riktig. Det burde egentlig komme før trening.

Lenke til kommentar

Joda, trening er viktig det også, men om det er muskler som skal bygges trenger du nok proteiner til å faktisk bygge dem.

 

Hihihihihihihi..

 

 

 

FAEN, JEG GIR OPP GREIA MED Å IKKE TENKE DIRTY, DET GÅR JO IKKE.

 

Men anyway, får i meg nok av det.

 

Med muskler, veier du faktisk mer, så vekta går opp. Veldig demotiverende. :tease:

 

Driter jeg i ^^ Jeg har ikke veid meg på år og dag, så kan ikke sammenligne med hvordan det var før uansett :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...