Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy faen som jeg hater sommer og sol. Det er jo ikke mulig å bevege seg utendørs i denne varmen.

Nei, jeg får bunkre meg innendørs og vente på september.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy faen som jeg elsker dette været. Får så mye friskluft at huet føles som det skal eksplodere av overdose.

Vel, det eller overoppheting. Håpet er å få nok fregner til at jeg til slutt ser brunere ut. :p

Skrevet

En ting til. Hvorfor sier folk at det er "bra vær", når det er sol ute? Denne måten å si det på, får det til å virke som at alle er enige i at sol er bra vær. Jeg er ikke enig. Overskyet er bra vær, spør du meg.

Så slutt å si "i dag er det bra vær ute". Si heller "i dag er det sol ute".

Skrevet

En ting til. Hvorfor sier folk at det er "bra vær", når det er sol ute? Denne måten å si det på, får det til å virke som at alle er enige i at sol er bra vær. Jeg er ikke enig. Overskyet er bra vær, spør du meg.

Tror det allment akseptert at sol kalles bra vær.

Så er det en og annen snåling som skal klage på det også.

• Liker 1
Skrevet

Så slutt å si "i dag er det bra vær ute". Si heller "i dag er det sol ute".

Det er vel deres subjektive mening.

Får man ikke drikke vin mens man har kyssesyka? Hvordan skal man liksom holde ut kyssesyka da?

Suicide is man's way of saying "you can't fire me, I quit."

Skrevet

Jo, men når noen sier "det er bra vær i dag", så er det ingen som spør "hva mener du?". Man går rett og slett uti fra at alle mener at sol er bra vær.

Dette er diskriminerende for oss som ikke liker varme.

Skrevet

Dette er diskriminerende for oss som ikke liker varme.

Foreslår at du starter en støttegruppe på facebook og kommer deg over det...

Da må jeg først lage konto på Facebook. Noe som aldri kommer til å skje.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...