Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gidder ikke melde meg på Tom Waits-løp, jeg hadde stupt i grøfta etter første pubben.

Eller havna på dass? :tease:

Regner ikke med å fullføre løpet akkurat, blir nok å sette meg ned på pub #5 eller #6. :p

Skrevet

Helst dass vil jeg tro. Og siden TW-løpet er inne i byen, kan man jo ikke fire ned buksa når man vil heller. Øl renner rett gjennom systemet mitt på 10 minutter.

Skrevet

Jeg fikk nettopp vite at jeg kom inn på mastergraden jeg søkte på til høsten! Med praksisplass hos Kongsberg Defence Systems! :w00t:

Dette er første gangen i mitt liv jeg har vært så glad at jeg hyperventilerer og rister... og har gjort det i 25 minutter nå! :omg:

Skrevet (endret)

Noen som har en kur mot en helt forjævlig magesjau?

Virker som om magen vil tømme alt innhold, og har allerede vært på dass flere ganger..

Endret av LithitiumS
Skrevet

Noen som har en kur mot en helt forjævlig magesjau?

Virker som om magen vil tømme alt innhold, og har allerede vært på dass flere ganger..

keep shittin'.

Skrevet (endret)

Jeg tror jeg må sjekke allergier ellerno,har en sint mage sånn 2-3 ganger i uka. Men er liksom ikke hele dagen ellerno, bare type en gang på do, så er faren over.

Drikk heller cola enn vann hvis du har det.

Endret av multisync
Skrevet

Jeg tror jeg må sjekke allergier ellerno,har en sint mage sånn 2-3 ganger i uka. Men er liksom ikke hele dagen ellerno, bare type en gang på do, så er faren over.

Setter pris på at du deler dette med oss. Din åpenhet er beundringsverdig.

Skrevet (endret)

Setter pris på at du deler dette med oss. Din åpenhet er beundringsverdig.

Takk, det var det jeg satset på. Du har ikke noen syke detaljer om deg selv du vil dele?

Lurer på om jeg kanskje er laktoseintolerant.

Endret av multisync
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...