Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enig med det om avataren. Når man ser nøye på den, blir man frustrert :p

Jeg blir frustrert av din avatar..

Høhø, umad?

Neida. Få vel skifte, da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med det om avataren. Når man ser nøye på den, blir man frustrert :p

Jeg blir frustrert av din avatar..

Er hos faren min og har vært der lenge nå. Har ikke pc der og det går ikke bytte på mobil tror jeg. Skal bytte når jeg kommer hjem :)

Skrevet (endret)

Sov godt :) Biff i morgen og.

Utrolig at det kan ta 58 år med planer om bygging av svømmehall, og fortsatt ingenting gjennomført.

Fy faen som jeg blir provosert, hater byråkrati, de bør bli skutt foran familiene sine!

/Rage mode: off;

Endret av Kakeshoma
  • Liker 2
Skrevet

Natta Kake. Er litt misunnelig når det gjelder den biffen altså..

Du får komme over en gang... Så kan vi se Freaks and geeks sammen og spise biff til over 100kr.

Skrevet (endret)

So I've heard, men vil vite hva som kan skje, og hvor mye fortere det går før du ligger dritings i et hjørne å kaster opp.

e: satt på spissen.

Endret av idzl
Skrevet

Varierer vel fra person fra person alt etter hvor mye du drikker, hvor kjapt osv. Hørt at drikking os anti-depressive/hodepine tabeletter fører til en massiv bombe for leveren. Hold deg unda den blandingen :)

Skrevet

Oida, viste ikke at det var så ille for levra. Kan se ut som om at jeg ender opp som sjåfør i russetiden likevel.

Altså, du tvinger meg til å spørre, hvorfor vil du blande anti-depressiva og alkohol?

Skrevet (endret)

At man drikker mye oftere i russetiden og ikke bare en dag....

Dvs. man blander legemidler og alkohol flere dager på rad gjerne, noe som kan bli ganske heftig for leveren.

Endret av multisync
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...