Mchansern Skrevet 29. juni 2011 Skrevet 29. juni 2011 (endret) Prøver å opprettholde et visst nivå på innleggene mine både humormessig og kvalitetsmessig. Dessverre føler jeg ikke at Langdon kan fylle disse skoene. En verdig arvtaker hadde vært om dere hadde fått Ricky Gervais eller Steve Carell til å registrere seg på Diskusjon mens jeg var borte. Endret 29. juni 2011 av Mchansern
Niqābninja Skrevet 29. juni 2011 Skrevet 29. juni 2011 Med mindre du bare kjøper inn papp og plast bestikk, kopper og tallerken som kan kastes etter bruk og bytte en illfast form med noe du lager selv av alu folie? Men det er jo bare teit.
Slimda Skrevet 29. juni 2011 Skrevet 29. juni 2011 Stephanie (30) angrep politiet - med puppene Hun tok høyre bryst ut av kjolen og begynte å sprute løs på tjenestemennene og bilens interiør med brystmelk 1
Mikkel™ Skrevet 29. juni 2011 Skrevet 29. juni 2011 Stephanie (30) angrep politiet - med puppene Hun tok høyre bryst ut av kjolen og begynte å sprute løs på tjenestemennene og bilens interiør med brystmelk I saw this
Niqābninja Skrevet 29. juni 2011 Skrevet 29. juni 2011 Her løper geitene for livet - nå er de på rømmen i Oslo
Slimda Skrevet 29. juni 2011 Skrevet 29. juni 2011 Greit å være sta som ei geit, men dette er vel kanskje vél mye?
Mikkel™ Skrevet 29. juni 2011 Skrevet 29. juni 2011 Om du var jøde under andre verdenskrig og ble kjørt til en konsentrasjonsleir ville nok du ha forsøkt å stikke av også. Same shit different wrapping
Aalton Skrevet 29. juni 2011 Skrevet 29. juni 2011 Her løper geitene for livet - nå er de på rømmen i Oslo Hahaha! Herlighet så bra, jeg er egentlig ikke noe glad i geiter, men disse kan ikke bli noe annet enn beundret for sitt mot
Mchansern Skrevet 29. juni 2011 Skrevet 29. juni 2011 (endret) Dersom jeg ikke kommer hjem fra Asia kan dere gå ut i fra ett av følgende scenarioer: 1) Rike Asiatere stjålet mine organer. 2) Jeg er blitt kidnappet og brukt som omvendt sexslave på et av Saigons overklassebordeller til rike Asiatiske forretningsmenn. 3) En parasitt har spist meg opp innenfra. Endret 29. juni 2011 av Mchansern
Slimda Skrevet 29. juni 2011 Skrevet 29. juni 2011 Dersom jeg ikke kommer hjem fra Asia kan dere gå ut i fra ett av følgende scenarioer: 1) Rike Asiatere stjålet mine organer. 2) Jeg er blitt kidnappet og brukt som omvendt sexslave på et av Saigons overklassebordeller til rike Asiatiske forretningsmenn. 3) En parasitt har spist meg opp innenfra. 4) Du har funnet ekte kjærlighet, og har bestemt deg for å bo sammens med henne i resten av dine dager på en bondegård, mens dama di popper ut unge på unge, som alle er oppkalt etter norrøne guder.
Mchansern Skrevet 29. juni 2011 Skrevet 29. juni 2011 Selv sette jeg heller pengene på alternativ to.
Zabaniya Skrevet 29. juni 2011 Skrevet 29. juni 2011 (endret) Selv sette jeg heller pengene på alternativ to. Oisann. Jeg begynte kanskje å jobbe litt for tidlig? Uansett, når reiser du? Er greit å vite når jeg skal tiltre i stillingen som avlaster. Endret 29. juni 2011 av Langdon
Mchansern Skrevet 29. juni 2011 Skrevet 29. juni 2011 Flyet går klokken 17:30 SHARP! Da har nok jeg allerede fått meg en snaps eller to skal du se.
Coa Skrevet 29. juni 2011 Skrevet 29. juni 2011 Det er så deilig å få pakker i posten. Tror jeg skal bruke alle pengene småtteri, det er så morsomt å få. 1
Zabaniya Skrevet 29. juni 2011 Skrevet 29. juni 2011 Flyet går klokken 17:30 SHARP! Da har nok jeg allerede fått meg en snaps eller to skal du se. Bare for ordens skyld, hvilket angår avlastningen; kan du gi meg noen retingslinjer/kriterier for postene mine? Det er greit å ha noe å forholde seg til når man skal tiltre i en annens rolle.
Slimda Skrevet 29. juni 2011 Skrevet 29. juni 2011 Bare oppfør deg som du er kongen på haugen, mens du glatt avviser alle kvinnelige sjekkereplikker. kongen Hans har ikke tid til sånt.
Mchansern Skrevet 29. juni 2011 Skrevet 29. juni 2011 Flyet går klokken 17:30 SHARP! Da har nok jeg allerede fått meg en snaps eller to skal du se. Bare for ordens skyld, hvilket angår avlastningen; kan du gi meg noen retingslinjer/kriterier for postene mine? Det er greit å ha noe å forholde seg til når man skal tiltre i en annens rolle. Bruk ordet überkönig uforholdsmessig mye. Vær überkönig hele tiden.
Anbefalte innlegg