Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i kveld blitt forsøkt voldtatt i tryne av en flue/monster stort (2-3cm langt) hårete dyr med vinger.

Hadde noe ganske rart dyr inne på rommet mitt i dag selv. Så ut som en gigantisk mygg med hårete utvekster. Som en mygg og en bie hadde hatt "the devils triforce" med en humle/øyenstikker. 5cm lang med følehorn over hele kroppen :dontgetit:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har i kveld blitt forsøkt voldtatt i tryne av en flue/monster stort (2-3cm langt) hårete dyr med vinger.

Ikke vær stygg mot Hans, ikke hans(høhø) feil.

Trodde dette var riktig karakteristikk av Glimti jeg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg rømmte ikke Oda. Jeg slå det i veggen og la det i bakken og knuste det med en pose.

Kommer til å ha traumer.

Samme som jeg har fått for grevlinger siste ukene.

Jeg burde sove. Skal opp kl 9. Men neida.

Skrevet

Ikke vær stygg mot Hans, ikke hans(høhø) feil.

Trodde dette var riktig karakteristikk av Glimti jeg.

hahahah. Hans hadde jeg kjent igjen tror jeg. Glimti derimot. Hm... I såfall har jeg drept han. Liket ligger i gangen.

Skrevet

Hadde noe ganske rart dyr inne på rommet mitt i dag selv. Så ut som en gigantisk mygg med hårete utvekster. Som en mygg og en bie hadde hatt "the devils triforce" med en humle/øyenstikker. 5cm lang med følehorn over hele kroppen :dontgetit:

Var den feit? Det var dennne. Jeg må egentlig på do, men tørr ikke gå ut i gangen tilfelle den overlevde å vil ta hevn

Skrevet

Var den feit? Det var dennne. Jeg må egentlig på do, men tørr ikke gå ut i gangen tilfelle den overlevde å vil ta hevn

Nei, ikke feit men krafitg, mhadde noe som så ut som lange spikere stikkende ut fra alle steder den hadde bein, vinger, nakkke og egentlig overalt

HEI JEG ER HJEMME! ELSK MEG!

:love:

Skrevet

Ain't we all, hotstuff?

Cunninlynguists var awesome, Erik & Kriss like tafatte som jeg innbilte meg og Chamillionaire helt okay.

Gleder meg til i morra, med Rumble in Rhodos, Montée, Los Horribles, Lillasyster og John Olav Nilsen & Gjengen!

Nå, paracet og zyrtec, samt et par liter vann. Fuck nachspiel!

Skrevet

Jeg kjenner allerede at kjøreturen til Gjøvik i morra blir lang, spesielt etter å ha spydd på jentedassen på et utested i byen. Helt plutselig ble jeg bare uvel, muligens etter null mat i dag

Skrevet

In Flames er forresten dritkjipt, med unntak av debuten, Lunar Strain. Lunar Strain er faktisk jævlig bra. Resten er DRITT av en annen dimensjon.

Skrevet

Me hungry!!! Var begynt å vokse rare ting på brødet :cry:

Får pimpe litt saft å knø meg under dyna å vente på at butikken åpne.

God natt folkens :)

Skrevet

Unnskyld meg, mister! Fordommer er un-cool. Synes aldri jeg har bært preg av noe sossestil?

Har bare hatt det intrykket, sorry... mac :p

Men jeg har fordommer så det holder, mot alle!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...