Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva var det du var oppe i, forresten?

Høg fem indeed.

Var oppe i samfunnsfag, befolkningsvekst. Han som var inne før meg meinte at sensor var skummel, men eg syns han var koseleg. :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måtte opp kl. 10 i dag, og jeg merker allerede det på kroppen. Hadde vært digg med noen timer ekstra i dag tidlig.

Stakkars deg. Jeg var oppe halv seks i dag.

Skrevet

Måtte opp kl. 10 i dag, og jeg merker allerede det på kroppen. Hadde vært digg med noen timer ekstra i dag tidlig.

Stakkars deg. Jeg var oppe halv seks i dag.

Helt enig! Synes faktisk veldig synd på meg selv nå, og jeg er glad for at andre også gjør det. Halv seks er farlig tidlig. Da hadde jeg enda ikke hoppet til sengs.

Skrevet

LARS!

Ja, du kan sove over. Nei, jeg skammer meg ikke over å ikke ha snakket med deg siden Espen ba meg ta det for flere dager siden. Ok, jo, jeg gjør det. Men pittpyttpasj!

Skrevet

Blæh... Jeg lurer på om den babben i går var en dårlig ide.

Smakte babben godt?

Om ja: god idé.

Om nei: du må lære deg å like babb, eller så har du valgt en veldig feil kebab-sjappe.

Skrevet

Genialt. Da slipper jeg å stå opp til obskønt ukristelige tider på mandag. Bare litt ukristelige tider.

Flott, når kommer du?

Skrevet

Smakte babben godt?

Om ja: god idé.

Om nei: du må lære deg å like babb, eller så har du valgt en veldig feil kebab-sjappe.

Babben var nydelig, men jeg har vært på do 5 ganger på de to timene jeg har vært våken nå.

Flott, når kommer du?

Litt usikker. Blir etter konserten på søndag tenker jeg.

Gutter og jenter !

Tror dere ikke jeg fant hesteporr i 18års delen av mangabutkken!!? laugh.gif

Gratulerer?
Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Jeg kjedet meg så mye at jeg satte meg på skolen, helt alene, med div. cola og snacks og surfer forumet. Hva er opp her i gården?

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Jeg sov så lenge i dag at jeg droppa trening. Feelsgoodman.jpg.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Sov knappe 4-5 timer i natt. Alt for lite. Blir rett og slet fysisk dårlig og kvalm av så lite søvn.

Skrevet

Gutter og jenter !

Tror dere ikke jeg fant hesteporr i 18års delen av mangabutkken!!? laugh.gif

Det kommer vel i bloggen, selvsagt?

hai hai.

Det var for dere jeg kjøpte den ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...