Mchansern Skrevet 2. juni 2011 Skrevet 2. juni 2011 Jeg var akkurat på både Joker, og en kebabsjappe... but that's in Oslo. Time to watch "Helter av Russisk Mafia". 1
Lumpness Skrevet 2. juni 2011 Skrevet 2. juni 2011 Jeg ser faktisk på akkurat det samme programmet Mchansern Ganske bra dokumentar Jeg måtte børste støv av mitt gamle Key Tronic ergoforce tastatur idag, da jeg klarte mesterstykket å søle en hel øl over mitt andre . Hadde glemt hvor deilig men bråkete det var
Bytex Skrevet 2. juni 2011 Skrevet 2. juni 2011 Fastfood sjapper eies stort sett av muslimer, og de bryr seg ikke om kristne helligdager. Det er bare tapte penger å holde stengt.
Pokey Skrevet 2. juni 2011 Skrevet 2. juni 2011 Kiosker, bensinstasjoner og butikker som leecher på kioskdefinisjonen (Joker lol) har åpent i dag.
j-- Skrevet 2. juni 2011 Skrevet 2. juni 2011 Jeg ser faktisk på akkurat det samme programmet Mchansern Ganske bra dokumentar Jeg måtte børste støv av mitt gamle Key Tronic ergoforce tastatur idag, da jeg klarte mesterstykket å søle en hel øl over mitt andre . Hadde glemt hvor deilig men bråkete det var Keytronic Det var faktisk alt jeg hadde å bidra med nå.
Lemon Skrevet 2. juni 2011 Skrevet 2. juni 2011 Åååh, det fikk jeg lyst på nå. Men jeg var uselvisk og lagde nattmat til bruttern og en kamerat i natt, så jeg er tom. Jaja, får kose meg med karmapoeng istedenfor.
Bytex Skrevet 2. juni 2011 Skrevet 2. juni 2011 (endret) Det er det som er bakdelen med å hoarde supplies i helga..man finner masse greier i kjøleskapet mot slutten av uka som snart går ut på dato, og må "forte" seg å spise det opp. Endret 2. juni 2011 av Bytex
svelemoe Skrevet 2. juni 2011 Skrevet 2. juni 2011 Egg og pølser er ein god kombinasjon det også. Egg på steikepanna, pølse på midten av egget, rull saman egget rundt pølsa, og vips, pølse i egg. Kan også bli til pølse i egg i brød. Omnomnomnom. 1
j-- Skrevet 2. juni 2011 Skrevet 2. juni 2011 Jeg er så utrolig sulten. Og stuck på jobb i seks timer til..
j-- Skrevet 2. juni 2011 Skrevet 2. juni 2011 Jeg er syk, syns synn i meg. Nei, har ingen planer om å synes synd i deg. 1
Ajnor Skrevet 2. juni 2011 Skrevet 2. juni 2011 Jeg er syk, syns synn i meg. Nei, har ingen planer om å synes synd i deg. Vel der har du en grunn til at jeg aldri fikk 6 i norsk.
j-- Skrevet 2. juni 2011 Skrevet 2. juni 2011 Har sikkert med dialekt å gjøre, og ikke manglende preposisjonkunnskaper. Fikk uansett merkelige assosiasjoner med "synd i meg". Ihvertfall med verbet "å synde"
Kammizez Skrevet 2. juni 2011 Skrevet 2. juni 2011 Å da. Spenstig verb. Har du aldri daet før? Jeg daer da nå.
Nie Skrevet 2. juni 2011 Skrevet 2. juni 2011 Typisk. Prøvd å våkne til i 2 timer, så bestemmer jeg meg for å ta en kort powenap på sofaen. Så klarer jeg ikke å sovne. x)
Anbefalte innlegg