Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser faktisk på akkurat det samme programmet Mchansern :) Ganske bra dokumentar

Jeg måtte børste støv av mitt gamle Key Tronic ergoforce tastatur idag, da jeg klarte mesterstykket å søle en hel øl over mitt andre . Hadde glemt hvor deilig men bråkete det var :)

Skrevet

Fastfood sjapper eies stort sett av muslimer, og de bryr seg ikke om kristne helligdager. Det er bare tapte penger å holde stengt.

Skrevet

Jeg ser faktisk på akkurat det samme programmet Mchansern :) Ganske bra dokumentar

Jeg måtte børste støv av mitt gamle Key Tronic ergoforce tastatur idag, da jeg klarte mesterstykket å søle en hel øl over mitt andre . Hadde glemt hvor deilig men bråkete det var :)

Keytronic :love:

Det var faktisk alt jeg hadde å bidra med nå.

Skrevet

Åååh, det fikk jeg lyst på nå. Men jeg var uselvisk og lagde nattmat til bruttern og en kamerat i natt, så jeg er tom. Jaja, får kose meg med karmapoeng istedenfor.

Skrevet (endret)

Det er det som er bakdelen med å hoarde supplies i helga..man finner masse greier i kjøleskapet mot slutten av uka som snart går ut på dato, og må "forte" seg å spise det opp.

Endret av Bytex
Skrevet

Egg og pølser er ein god kombinasjon det også. Egg på steikepanna, pølse på midten av egget, rull saman egget rundt pølsa, og vips, pølse i egg. Kan også bli til pølse i egg i brød. Omnomnomnom.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er syk, syns synn i meg. :cry:

Nei, har ingen planer om å synes synd i deg.

Vel der har du en grunn til at jeg aldri fikk 6 i norsk.

Skrevet

Har sikkert med dialekt å gjøre, og ikke manglende preposisjonkunnskaper. Fikk uansett merkelige assosiasjoner med "synd i meg". Ihvertfall med verbet "å synde" :fun:

Skrevet

Typisk. Prøvd å våkne til i 2 timer, så bestemmer jeg meg for å ta en kort powenap på sofaen. Så klarer jeg ikke å sovne. x)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...