Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vurderte å si at jeg kunne stille med brød, men så slo det meg som både skittent og infantilt...................................................................

Skitne jenter kan gå, men jeg setter grensen ved infatilisme.
Skrevet

Høres ut som en plan.

Du skulle vært med i går. Jeg og Vowels satt i sofaen under dempet belysning og hørte på Mariah Carey. Samtidig som vi drakk.

Ved nærmere ettertanke veit jeg ikke hvor interessert jeg er i å kræsje noe som helst hvis Mariah Carey er involvert.

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Jeg vurderte å si at jeg kunne stille med brød, men så slo det meg som både skittent og infantilt...................................................................

Nå må du slutte å være så kresen!

Skrevet

Ved nærmere ettertanke veit jeg ikke hvor interessert jeg er i å kræsje noe som helst hvis Mariah Carey er involvert.

Annet enn en privatjet.

Skrevet

Jeg har også visittkort, men det er fordi jeg fikk gratis... Angret i etterkant på at jeg ikke skrev "Statsautorisert brennevinsinspektør".

Annet enn en privatjet.

Good one. Hvordan gikk intervjuet?

Skrevet

Så prippen du er da.

Jeg tror forresten jeg har fått aids i halsen, kjennes nesten ut som noen har voldtatt meg der.

Skrevet

Det kan faktisk være meg som er smittekilden her... Har enda ikke testa meg, enda jeg lovet muttern det for nesten et år siden.

Skrevet

Da var Ragnarokk i gang. Litt forsinket og det startet på Island, men i disse tider kan vi ikke være kresne.

Vel hvis de skal ødelegge oss syns jeg i det minste at de kan være presis!

Skrevet (endret)

Greit, greit. Hvis det er sånn det skal være så tar jeg en telefon og avlyser hele greia.

Nå dør ingen av oss! FORNØYD NÅ!? :mad:

Endret av L4r5
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...