Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv om Muscles from Brussels kommer derfra?

JeanClaudeVanDamme1.jpg

Men det er jo sant. Belgierne sier selv de er verdens kjedeligste folkeslag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Da fortsetter min Harry Potter-marathon, plutselig ble klokka 4 i natt før jeg fikk lagt meg, og jeg har fortsatt to filmer igjen.

Endret av multisync
  • Liker 2
Skrevet

I går våknet jeg opp bakfull i et buss-skur, mens en lærer kommer forbi som er helt i hundre og spør om jeg tar en russeknute eller noe. Ja, jeg gjør visst det svarer jeg, før han begynner å ta masse bilder :ermm:

Skrevet

Har nå skrevet en lengre mail til personal sjefen min, der jeg opp til flere ganger linker til loverket slik at hun ikke kunne ta meg på noe. fikk desverre beskjed om å begrense meg litt i ordlyden :(

Skrevet

Har nå skrevet en lengre mail til personal sjefen min, der jeg opp til flere ganger linker til loverket slik at hun ikke kunne ta meg på noe. fikk desverre beskjed om å begrense meg litt i ordlyden :(

Det er slikt de bruker som ett siste desperat forsøk når de ikke har en dritt å komme med.

Skrevet

Det er slikt de bruker som ett siste desperat forsøk når de ikke har en dritt å komme med.

Var de andre på jobb jeg forhørte meg med, personal sjefen er desperat da hun ikke vil gi meg skriftlig tilbakemelding!

Skrevet

Våkna for en time siden, hvordan skal dette gå nå jeg har eksamen klokka 9 i morgen.

Best å ta en allnighter eller ikke?

Må bestemme meg på forhånd så jeg får handlet koffein

Skrevet

Jobb? PFFT!

Si "JEG SKAL HA FERIE! LIKE A BOSSSSS!" også smeller du en feriesøknad i bordet mens du dramatisk stormer ut av sjefens kontor.

Funker alltid det.

• Liker 1
Skrevet

Hvor lenge må man minimun regne med å vente fra man tenner på en grill til man kan grille kjøtt? Tror jeg begynner å får dårlig tid i forhold til jobb... :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...