Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krangler på internett kommer vell skjeldent noen vei :p Men syns det var litt merkelig siden person2 faktisk er en voksen person og ikke en 10åring.

Jeg har sommefølelse idag btw! :love: Kom meg litt ut i hagen, men det blåste så mye at jeg gikk inn igjen ganske fort

Skrevet

Syns det blir som om noen skulle kalt en baby stygg, og sagt at moren måte tåle at andre har en annen smak.

Nei, for alle babyer er mer eller mindre stygge og ekle :D

• Liker 1
Skrevet

Syns det blir som om noen skulle kalt en baby stygg, og sagt at moren måte tåle at andre har en annen smak.

Er da forskjell på et kjæledyr man har og på noe man har vært med å produsert selv ;)

Skrevet

Mange folk tenker jo på dyrene som barna sine, så på den måten blir det det samme syns jeg :whistle:

Når jeg får se noen sin baby prøver jeg å ignorere at den sikler og stinker og sier at den er søt, men om de spør om jeg vil holde den får jeg plutsleig veldig dårlig tid. :innocent:

• Liker 1
Skrevet

Dersom man trykke en baby eller et kjæledyr opp i trynet på noen og sier "SE SÅ SØT HAN/HUN/DEN ER!!" så må man forvente å få "Den er stygg" tilbake. Å derimot fortelle folk at babyen deres er stygg på pur faen er idiotisk.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hmmm. Spotimote var genialt. Nå kan jeg skifte sang med mobilen. Hvorfor har ikke jeg oppdaget dette før?

Endret av L4r5
Skrevet

Ikke snakk om latskap. Det er snakk om at jeg ikke har medieknapper på lappisen. Og hvis jeg da sitter og spiller New Vegas må jeg alt-tab'e hver gang jeg skal skifte sang. That gets old fast.

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet

Rart å sitte i stua å samle bilder fra babe tråden og rumpe tråden. Spesielt når pappa sitte i stolen og kan se skjermen min! :ermm:

Skrevet

-Eg les L4r5 sitt innlegg om spotimote.

-Eg tenkjer "Hmm, det hadde passa bra til når eg spelar New Vegas"

-scroll scroll

Og hvis jeg da sitter og spiller New Vegas må jeg alt-tab'e hver gang jeg skal skifte sang.

lolwut.

Skrevet

Det er fredda, jeg har god te i en stor kopp, og en obskur Bob Marley-samling på winamp. Livet føles bra.

Winamp ja. Det er tydeligvis fredda 1998.

"It really whips the llama's ass."

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...