Celestica Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 God mooorgen! Knut-Datasmurf takker for det fine navnet 1
Tunky Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 God mooorgen! Knut-Datasmurf takker for det fine navnet Wiii!
Aleks Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 Hvis dere har forslag til hevn er det bare å komme med det forresten.
Tunky Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 Hvis dere har forslag til hevn er det bare å komme med det forresten. Jeg prøver å tenke på hva som har skjedd på Borgen. Hmm. Tror egnetlig ingenting har gått SÅ langt. I fjor ble det til at tredjeklasse tok oss, stripset oss til stoler og dynket oss i diverse gøye substanser. Noen måneder gammel proteinshake, en fin maks av de mest illeluktende påleggene og så gjerne en halvkilo mel oppå. Ellers så fikk de tak i 10 døde høner, som de spraymalte og hengte opp. Dette var ikke på førsteklasse-byggene med på den andre videregående skolen i byen.
Mikkel™ Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 (endret) Hvis dere har forslag til hevn er det bare å komme med det forresten. Reproduksjons DNA + Brownies er visst en slager Endret 3. mars 2011 av Mikkel™ 2
Slimda Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 Åh, vestlandet. Syns du sa rett side av fjellene jeg. Jaja, selv de beste skriver feil i ny og ne.
Lumpness Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 Hvis dere har forslag til hevn er det bare å komme med det forresten. Pakk inn bil eller moped / scooter til offer i plastfolie, DET er en slager
Mchansern Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 Skolen er ikke chillll... Når du vokser opp og får jobb så kommer du til å innse at skolen var så sykt chill. Intet ansvar, bare gjøre det du er satt til. Kan slappe av i timer osv.
Bytex Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 Helvete da..enda sykere idag, jo. *knaske paracet og ibux*
Mikkel™ Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 Helvete da..enda sykere idag, jo. *knaske paracet og ibux* Det er da bra! Da begynner du å nå en topp! Da er det ikke lenge til du er frisk
Lumpness Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 Jeg ble syk for snart 2 uker siden, begynner å bli frisk så smått nå. fortsatt en stygg hoste
Mikkel™ Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 Er som regel baksida når man er forbanna syk. Man er småsyk i evigheter etterpå. Var slik med meg i fjor. Var dårlig om trent hele vintern
Slimda Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 Når jeg er syk, varer det i noen dager, så er jeg frisk.
Mikkel™ Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 Jeg ble smitta av noe halvveis luftveisinfeksjon og influensa i September og siden jeg er så aktiv og vil holde aktiviteten oppe så lot jeg aldri kroppen restituere såpass at jeg ble skikkelig frisk...
Anbefalte innlegg