Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet hvor man kan få kjøpt vuvuzela i Oslo? Gjerne i butikk eller nettbutikk som kan levere til i morgen tidlig.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Det hørtes koselig ut..

Skal vel godt gjøres og finne noe som koster max 1000kr. Spørs vel hvor det er også.

Gjest medlem-1432
Skrevet (endret)

Det var veldig lite. Det er mer vanlig med rom på 8 kvm, eller kansje ned til 6. Men regner med det er pga pris du er på utikk etter noe som er så lite..

Følg med på finn.no og hybel.no. Jeg kjenner ei som betaler 500 kr i mnd for en egen liten leilighet, men den er i en stall, og hun har utslipp og foring av hestene 3 ganger i uka, derfor bor hun så billig. Hender også at folk leier ut hybel/leilighet veldig rimelig mot barmepass eller andre tjenester.

Endret av medlem-1432
Skrevet

Du kan få leie badekaret mitt for 2500,- mnd + fellesutgifter. Sentralt på Oslo vest.

Kan jeg låne 2kvm i et hjørne i leiligheten istedet?

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Noen som har gode tips til å bli kvitt bihulebetennelse/hva enn det er jeg har fort, som ikke innebærer å dø i køen på legevakten?

Skrevet (endret)

Det var veldig lite. Det er mer vanlig med rom på 8 kvm, eller kansje ned til 6. Men regner med det er pga pris du er på utikk etter noe som er så lite..

Følg med på finn.no og hybel.no. Jeg kjenner ei som betaler 500 kr i mnd for en egen liten leilighet, men den er i en stall, og hun har utslipp og foring av hestene 3 ganger i uka, derfor bor hun så billig. Hender også at folk leier ut hybel/leilighet veldig rimelig mot barnepass eller andre tjenester.

HEHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEH.

Endret av OlafG
  • Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...