Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem? :hmm:

 

I stedet for å bruke tvilsomme google, så søker jeg kunnskapen i alltid pålitelige DNFK heller.

Dama til Northug.

og der var jeg hjemme fra jobben fordi sjefen bestemte seg for at vi måtte rydde lageret akkurat i dag... :mad:

Daww. Jobbet 10.5 timer selv idag, så vet hvordan det er å være på jobb alt for lenge.

Lenke til kommentar

Rachel Nordtømme er Jenny Skavlan bare ti ganger verre. Blir tilfeldigvis snappet opp på en pokerturneringstribune og så plastret opp i alle nyhetsaviser du kan tenke deg. Selvfølgelig starter hun en blogg, for å toppe hele saken av.

 

Dama er dritfin, men den norske kjendiskulturen er på trynet. Det var like ille med Skavlan i den jævla pizzareklamen, for så å gå over til å være programvert på hver jævla kanal jeg ser på!!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

HJELP.

 

Jeg skal spise taco, men vi har ikke kesam (rømme for kule mennesker). Eneste vi har i kjøleskapet er yogurt naturell (av han creepy greske mannen), creme fraiche og cottache cheese.

 

Kan noen av disse fungere som substitutt? Jeg aner ikke hvor jeg skal gjøre av meg.

 

Alle 3 kommer til å fungere fint, men pga konsistens ville jeg valgt bort cottage cheese. Ta creme fraiche, den er så og si rømme.(eller kesam, om du vil)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...