Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men det er jo ikke slik at vi jenter ber om plussene da? Ikke våres feil at dere gutter kaster ut plusser i hytt og pine bare fordi vi poster et bilde av oss i RPP?

Female.. *sniff sniff* :dribble:

Link plz!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men det er jo ikke slik at vi jenter ber om plussene da? Ikke våres feil at dere gutter kaster ut plusser i hytt og pine bare fordi vi poster et bilde av oss i RPP?

Var den ment til meg? For jeg snakker jo av personlig erfaring siden jeg er jente sjøl. :wee:

Skrevet

Var den ment til meg? For jeg snakker jo av personlig erfaring siden jeg er jente sjøl. :wee:

Ikke ment til deg i det hele tatt :D Bare til alle guttene som klager sånn over det :roll:

Skrevet

For jeg snakker jo av personlig erfaring siden jeg er jente sjøl. :wee:

Ikke vår feil at forumet her har mange flotte piker som velger å dele bilder av seg selv. :love:

Skrevet

Uheldigvis har jeg ikke kamera :ph34r:

Så beleilig. :wee:

Ikke vår feil at forumet her har mange flotte piker som velger å dele bilder av seg selv. :love:

Nåhåhå, duuu altså. :love:

Skrevet

Så et bilde av Bundy for en del år siden. Han var en liten uskyldig gutt, det er ihvertfall sikkert :wee:

Når jeg var 13 eller 14, ja. Er snart 20 så er en stund siden.

Jeg er drop-dead nydelig, jeg hadde fått like mange pluss som dere to! :hrm:

Dette er nok mer sant om The Barnacle :love:

Sant, hadde det vært flerparten jenter her, så hadde min statement vært sant.

Skrevet (endret)

Jeg elsker å rapportere innlegg til overmakten. Er så deilig følelse å trykke på "Rapporter".

Ja, det var vel du som tysta på meg i skolen også, lol.

Endret av Bundy
Skrevet

Jeg elsker å rapportere innlegg til overmakten. Er så deilig følelse å trykke på "Rapporter".

Niks. Du har jo sagt selv at jeg var grei siden jeg bare satt der. :thumbup:

Skrevet

Niks. Du har jo sagt selv at jeg var grei siden jeg bare satt der. :thumbup:

Nå begynte jeg i allefall å bli mistenksom.

Ikke glem jeg kan ditt navn. :ph34r:

*se seg over skulderen* :tease:

Skrevet

Så et bilde av Bundy for en del år siden. Han var en liten uskyldig gutt, det er ihvertfall sikkert :wee:

Ja, jeg har tre bilder av ham og han ser ut som en søt, liten og uskyldigg guttunge på alle tre. ^^

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...