Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har deppetråden, og ting som irriterer deg så grenseløst tråden. Kan vi ikke bare holde pisspreiket der? Så kan vi fortsette med den koselige kaféstemnningen her. Ingen liker barfights kl 5 en fredagskveld, vel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Prøver å mette sulten med sjokoladeis rett fra boks mens jeg ser X-Files ^^

Det nytter nok en stund, men jeg skal vedde på at du er sulten igjen om en time eller to.

Skrevet
Vi har deppetråden, og ting som irriterer deg så grenseløst tråden. Kan vi ikke bare holde pisspreiket der? Så kan vi fortsette med den koselige kaféstemnningen her. Ingen liker barfights kl 5 en fredagskveld, vel?

Det var jo ikke det før det ble påpekt. Det er jo ikke den første gangen noen har fortalt om sine dårlige dager. Så skjønner ikke hvorfor det plutselig eksploderer nå.

*prøve å holde kjeft*

Skrevet

En lørdagsmorgen derimot. :)

Yey! Sørlandschips. Nammenam!

Skrevet
Har plutselig gått lei av potetgull jeg. *Vet ikke sine arme råd*.

Oh my lord! Blasfemi! Hva blir neste? Sosialist? Nei, vet du hva. Potetgull (og sjokolade) er godt :yes:

Jeg blasfemerer selv, drikker Cola Zero :love: . That is right, take that!

Skrevet
Jeg er bakfull og har vondt i hodet. :(
Dakaw. Det føltes ut som om jeg også var det, men det er umulig. For jeg har ikke vært på fylla. Nei, vent nå litt....BABY? O.O.

Neh, kan ikke være det heller.

Skrevet
Ibux+paracet?

... eventuelt øl?

Det hjelper nok ikke mot en helvetes søvnmangel. :)

Orker heller ikke stå opp klokken 0600 imorgen, så da må jeg pine meg litt med å holde meg våken.

Skrevet
Dakaw. Det føltes ut som om jeg også var det, men det er umulig. For jeg har ikke vært på fylla. Nei, vent nå litt....BABY? O.O.

Jomfru Ida høres ikke ille ut det da:P

Skrevet
Jomfru Ida høres ikke ille ut det da:P

Somehow I doubt that.

Jeg har ikke førstehåndskunnskap om temaet da så kan hende jeg tar feil. :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...