Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med, Arhm. Har lyst på helg og/eller juleferie nå ...

blir så jævlig chill med ferie på fredag! har framføring imorra. woho. Vi har internasjonal uke og gruppa mi skal ha framføring om fattigdom i nicaragua. først igår fant vi ut at det telte på karakteren :ermm:

Skrevet

hvorfor i dag? Kjenner dog den søndagen.

Jeg sliter med å nyte søndager, tenker bare på at jeg må tidlig opp. Og følelsen blir verre og verre utover dagen

Skrevet

hvorfor i dag? Kjenner dog den søndagen.

Jeg sliter med å nyte søndager, tenker bare på at jeg må tidlig opp. Og følelsen blir verre og verre utover dagen

Er først på kvelden. må stresse med å tenke "skal opp tidlig, derfor kan jeg ikke legge meg senere"

Skrevet

Neivel, da! Hva driver dere med rundt om i landet da?

Pugger. *lei*

Vil sitte på MSN og camwhore ...

Aahw. Kommer du på MSN og camwhorer med meg før du legger deg?

Skrevet

Pugger. *lei*

Vil sitte på MSN og camwhore ...

Aahw. Kommer du på MSN og camwhorer med meg før du legger deg?

Lov å håpe, søta. :)

Å gud, prostitusjonstråden trenger en revival.

Enig. :)

Skrevet

I need some help here!

Jeg er på jakt etter en film. Den er blitt betraktet som en av verdens dårligste. Underveis i filmen dør en som spiller en av hovedrollene (som vampyr). Resten av filmen så spilles denne rollen av en annen, han går bare med en hette eller noe. Filmen er forholdsvis gammel. Hva heter den?

Skrevet

I need some help here!

Jeg er på jakt etter en film. Den er blitt betraktet som en av verdens dårligste. Underveis i filmen dør en som spiller en av hovedrollene (som vampyr). Resten av filmen så spilles denne rollen av en annen, han går bare med en hette eller noe. Filmen er forholdsvis gammel. Hva heter den?

Puddi
Gjest Slettet+8974354
Skrevet

I need some help here!

Puddi

GIGAPUDDI!

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Spiller WoW og hører på Ludovacio Einaudi.

Skrevet

I need some help here! Jobbet nattevakt i natt, la meg halv ni, stod opp fem, sovnet fra halv åtte til ni av antibiotika og ren og skjær døgnvillhet, og nå får jeg sikkert ikke sove før om ti-tolv timer. Hva skal man fylle natten med?

Skrevet

I need some help here! Jobbet nattevakt i natt, la meg halv ni, stod opp fem, sovnet fra halv åtte til ni av antibiotika og ren og skjær døgnvillhet, og nå får jeg sikkert ikke sove før om ti-tolv timer. Hva skal man fylle natten med?

Film.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...