Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det var bare i fantasien min, men damn, der var de bra. :yes:

De er awesome. wink.gif

Jeg har en tråd i OT-Baren dedikert til pupper om du mener de er så awesome at de bør deles med verden.
  • Liker 2
Skrevet

Eyh, skjer med at alle plutselig har sett puppene mine? ph34r.gif

Jeg har en tråd i OT-Baren dedikert til pupper om du mener de er så awesome at de bør deles med verden.

I prefer keeping them to myself.. ermm.gif

Skrevet (endret)

OMG signaturen din Diskutant! :love: Is it going to be okay! Fyren som heite Miggy har eit spesielt flag i bakgrunnen! :love:

OMFGYAY!

edit: photo-300x400.jpg

Endret av Alliha
Skrevet

OMG signaturen din Diskutant! :love: Is it going to be okay! Fyren som heite Miggy har eit spesielt flag i bakgrunnen! :love:

OMFGYAY!

edit: photo-300x400.jpg

Åååååh, bamseklubben/Norwegian Bear Club? :wee:

Skrevet (endret)

Aha! :!: Ja... Bamseklubb kan ein kalla det. :3

edit: apropos det, suge at eg aldri har fått med meg ein parade her i byen. :( Ikkje dei skeive dagane ein gong.

Endret av Alliha
Skrevet

Slemt av meg å utføre et eksperiment på en tidligere venninne jeg ikke har så god kontakt med lenger? (Det omhandler hvordan få jenter henne til sengs, og få tilliten hennes, hvor lett jeg kan klare det. Hvor naive hun/jenter/alle er)

Skrevet

Slemt av meg å utføre et eksperiment på en tidligere venninne jeg ikke har så god kontakt med lenger? (Det omhandler hvordan få jenter henne til sengs, og få tilliten hennes, hvor lett jeg kan klare det. Hvor naive hun/jenter/alle er)

Ikke lek med følelser; lek med sex.

Skrevet

Jeg burde vært moderator. Hvorfor er jeg ikke moderator!?!? Svar meg!

Det hadde vært sensur på linje med Nord-Korea og Kina. Alle som skrev noe jeg ikke likte, hadde fått warn og innlegget sitt slettet.

En perfekt ordning for et perfekt forum.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...