Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er man en rolig og snill kar ellers, er man vel en rolig og snill kar i fylla også. Jeg har aldri i mitt 33 år gamle liv opplevd denne såkalte fylleangsten alle prakker på hverandre. "Høhø du har vel fylleangst så det holder nå høhøhø"..Nei. Jeg var jo bare der og drakk noen pils og satt ved bordene og snakket med folk.

Lenke til kommentar

Han som fløy rundt på julebordet og skulle snakke "serrriøst" med absolutt alle om alt han ikke tør å fortelle oss i edru tilstand, derimot, bør angre litt. Omtrent hver gang vi så ham sto han med en seriøs mine i 5 minutter og babla til noen som sto og kikka seg rundt i håp om hjelp fra noen andre til å komme seg "bort".

 

Det går på alt fra hva han EGENTLIG syns om sjefen, eller hva han EGENTLIG syns om deg som kollega men "håper du ikke tar deg nær av det, kompis, du vet jeg digger deg" osv osv.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Er man en rolig og snill kar ellers, er man vel en rolig og snill kar i fylla også. Jeg har aldri i mitt 33 år gamle liv opplevd denne såkalte fylleangsten alle prakker på hverandre. "Høhø du har vel fylleangst så det holder nå høhøhø"..Nei. Jeg var jo bare der og drakk noen pils og satt ved bordene og snakket med folk.

 

Nei, det stemmer ikke nødvendigvis. Kan ofte være akkurat dem som bråker.

Lenke til kommentar

Nei, det stemmer ikke nødvendigvis. Kan ofte være akkurat dem som bråker.

Tja, både og.. Min oppfatning er at mange rusmidler forsterker det humøret du allerede er i. Ikke nødvendigvis den personen andre oppfatter deg som, men ja.

 

Jeg for min del blir bare glad og mer ærlig i fylla. Ser ikke på akuratt det som noe negativt hvertfall. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Tja, både og.. Min oppfatning er at mange rusmidler forsterker det humøret du allerede er i. Ikke nødvendigvis den personen andre oppfatter deg som, men ja.

 

Jeg for min del blir bare glad og mer ærlig i fylla. Ser ikke på akuratt det som noe negativt hvertfall. :wee:

 

Joda, det er både og, hipp som happ. Poenget var egentlig at selv om man er rolig og grei i edru tilstand så er det dermed ikke sakt at man er det i ikke-edru tilstand. Alkohol kan gjøre de mest forunderlige ting med deg.:p

Lenke til kommentar

Blir egentlig bare glad jeg. Har ennå ikke danset da, der går grensa for meg altså.

 

når en først slipper seg løs der ute, så er det satans morro! jeg kan ikke danse men gjør det for det om :O får masse creeds også :p

når gulvet er gnudd og folk er fulle, så merker ikke folk så mye til hvor flink du er osv, og du slipper og tenke så mye som når du prater med dem :D

Lenke til kommentar
når en først slipper seg løs der ute, så er det satans morro! jeg kan ikke danse men gjør det for det om :O får masse creeds også :p når gulvet er gnudd og folk er fulle, så merker ikke folk så mye til hvor flink du er osv, og du slipper og tenke så mye som når du prater med dem :D

Det er bare ikke meg. :p Jeg er sånn som holder meg i bakgrunnen og snakker med folk. Ler litt av de som danser, titter litt på damer og de som kan bli tatt for å være damer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...