KristineS Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 (endret) Vaniljesukker og kanel er nom nom nom ja Har ikke vaniljesukker, men vaniljeessens Funker knall. Endret 5. desember 2010 av Cinque
Aleks Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Change your Facebook profile picture to a cartoon character from your childhood and invite your friends to do the same, for the NSPCC. Until Monday (December 6th), there should be no human faces on Facebook, but an invasion of memories. This is a campaign to stop violence against children. Hvordan hjelper dette vold mot barn?
Mikkel™ Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Fanden da kvinne! Ha deg på butikken og kjøp the REAL shit! På pannekaker??
SnittLeif Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Change your Facebook profile picture to a cartoon character from your childhood and invite your friends to do the same, for the NSPCC. Until Monday (December 6th), there should be no human faces on Facebook, but an invasion of memories. This is a campaign to stop violence against children. Hvordan hjelper dette vold mot barn? Det har jeg også lurt på
KristineS Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 På pannekaker?? I røra Funker bra i vafler og muffins og.
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Ja, men pannekaker..skal ikke være så søte.
Datasmurf Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Change your Facebook profile picture to a cartoon character from your childhood and invite your friends to do the same, for the NSPCC. Until Monday (December 6th), there should be no human faces on Facebook, but an invasion of memories. This is a campaign to stop violence against children. Hvordan hjelper dette vold mot barn? Gi nå faen i det, bare gjør det! Ja, men pannekaker..skal ikke være så søte. Kommer helt an på om det er middagspannekaker eller dessertpannekaker.
Diskutant Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 (endret) Mmm.. Windows Mmm.. Høyrehånda... Endret 5. desember 2010 av Diskutant
Diskutant Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Hvordan uttaler du brukernavnet ditt, Svelemoe? Og hva "betyr" det?
Runar Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Mmm.. Windows Skjerp deg. Her har jeg det skikkelig koselig, så sier du noe som får meg til å sette julebrusen i halsen. Prøver du å drepe meg?
SnittLeif Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Mmm.. Windows Mmm.. Høyrehånda... mmmm. Ubuntu Og kaffe Og middag underveis
Sidious Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Middag, ja! Får vel se å lage det også snart...før man kreperer.
Anbefalte innlegg