Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God morgen. :) Ingenting er som å måtte stå opp sånn at man rekker en buss som går halv 8 en søndagsmorgen. Samt det å glemme igjen laderen til macen og være tom for strøm på mobilen hele morgenen. Tilbake i Drammen nå da, og har heldigvis en ekstra pc jeg kan bruke. Så får jeg hente laderen min til uka. :) Trivelig å være med søtingen min i Lillestrøm hvertfall. :D

Lenke til kommentar

:love:

 

Så, hva er planene for folkene i dag?

 

Jeg venter på at foreldrene mine skal få rotet seg nedover til Drammen, så er den store flyttingen i gang. :)

Dagens planer innebærer å ta opp lyder, kose meg i onepiecen, spille WoW, se dokumentarer og anime og lage sveler, til tross for at jeg ikke har noen takke.

 

Jeanette, gå og spis!

Du vil ikke gå uten mat til du besvimer, spise litt, gå uten mat til du besvimer, spise litt ... etc.

Lenke til kommentar

Jeanette, gå og spis!

Du vil ikke gå uten mat til du besvimer, spise litt, gå uten mat til du besvimer, spise litt ... etc.

Jammen jeg er ikke sulten jo! Ikke i det hele tatt. Dessuten besvimer jeg ikke, føler meg ikke svimmel eller noe sånt. Prøver jeg å stappe i meg mat uten å være sulten kommer det bare opp igjen likevel.

 

Shikaru: er ikke noe problem for meg det, har vel vent meg til det med tiden.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

selv om du ikke føler deg sulten så trenger kroppen din energi, så gå nå å ta deg en skive med salami ellerno.

Hmpf, javel da. Av en eller annen grunn fikk jeg lyst på boller nå. :blink: Men får vel nøye meg med noen skiver. Gleder meg til å komme hjem igjen, bollene de har her er ikke halvparten så gode som dem man får kjøpt på butikker i Norge. :hrm:

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...