Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAA

ColdIce: Klart. Han hilser tilbake!

Takk :thumbup:

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

JAAA

Og på klubbmøtene serverer vi vafler - eller bakels som jeg sier - og Solrik. Ettersom begge deler er to biter av den såkalte himmelen, så holder vi klubbmøte hver dag! :D

Endret av Slettet-77do0b
Skrevet

(Linda: Har to håndballkamper i dag, kommer du for å se mine awesome skills, eller?

Hei Diskutert :wee:

Ja, selvfølgelig! :new_woot:

Skrevet

Jeg har MSg på besøk, så han og bruttern nerder fototing. Jeg sitter i stresslessen og nørder.

Du da, puz?

Koooselig da! :---D Ja nei jeg tilbringer kvelden med et par kamerater, drikker kaffe og skal straks ta livet av en pose med lakrisbåter.

Skrevet

Hei, Flabba, Jarmo, Tacofjes, Nurk, Kim Spartacus, Demonfudge, JuleTreDuden, Romis, L4r5, Shikaru, Ajoco, Sk!ppy, SnittLeif og -Linda! :) (Linda: Har to håndballkamper i dag, kommer du for å se mine awesome skills, eller?

Var jeg nettopp den eneste som det ikke bli hilset på her nå? :ermm:

Mistenker at det skyldes min suverenitet som forummedlem som gjør at man ikke er verdig nok til å nevne navnet mitt :p

Hei, Egil! :)

Jeg beklager min oppførsel tidligere.

Men skal du si er hjertelig velkommen til meg fredag klokken 17.00, presis, så vi rekker barne-tv. Mor skal kjøpe inn boller og brus, og far har sagt han er villig til å blåse opp ballonger til oss.

Håper du kommer!

Mvh,

Diskutert.

• Liker 1
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Hei, Egil! :)

Jeg beklager min oppførsel tidligere.

Men skal du si er hjertelig velkommen til meg fredag klokken 17.00, presis, så vi rekker barne-tv. Mor skal kjøpe inn boller og brus, og far har sagt han er villig til å blåse opp ballonger til oss.

Håper du kommer!

Mvh,

Diskutert.

BÅLLER Å BRUUUUUS!!!!! :dribble:

Skrevet

Jeg har MSg på besøk, så han og bruttern nerder fototing. Jeg sitter i stresslessen og nørder.

Du da, puz?

Koooselig da! :---D Ja nei jeg tilbringer kvelden med et par kamerater, drikker kaffe og skal straks ta livet av en pose med lakrisbåter.

Så kos! Spar en lakrisbåt til meg.

Egil: Men... vaflene da?

Skrevet

Jeg kan melde meg som servitør.

Reglement:

Ingen byer utafor elverum. stedet skal være 50 meter fra stolen min. tingen du bestiller skal være under 1 kr.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...