Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å lese om andre forumisters sexliv (folk som jeg aldri har møtt på ekte, ei heller har planer om) er veldig lite interessant.

Fordi du blir missunnelig?

Jeg synes det er kjempeinteressant, jeg.

Hvis jeg skulle lest om sex hadde jeg vel dratt frem en erotisk novelle istedenfor en dårlig skildret seksuell opplevelse fra en forumbruker med elendig språk?

Just sayin'

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er virkelig intressant å høre om andre forumbrukeres sexliv. :wee:

henger meg på den. spesielt når det gjelder 14 år gamle jenter.

feed the dirty fantasy!

Skrevet

Hjemme fra jobb, prøvde meg på noen marsipankuler med mandler og sjokolade, men gikk dårlig. :thumbdown:

Hva gikk galt? Smakte du på sjokoladen underveis og så var det plutselig ikke noe igjen. Det har skjedd meg et par ganger.

Neei, men kunne godt ha skjedd. Jeg synes sjokoladesausen ble litt for tjukk, så jeg helte oppi litt vann (...) og da ble den for tynn og stivnet ikke ordentlig, så når jeg la de i en boks og skulle hjem, så var det en stor klump da jeg var hjemme. :dontgetit:

Skrevet

Å lese om andre forumisters sexliv (folk som jeg aldri har møtt på ekte, ei heller har planer om) er veldig lite interessant.

Fordi du blir missunnelig?

Jeg synes det er kjempeinteressant, jeg.

Hvis jeg skulle lest om sex hadde jeg vel dratt frem en erotisk novelle istedenfor en dårlig skildret seksuell opplevelse fra en forumbruker med elendig språk?

Just sayin'

tja, gjør jo ting litt mer realistisk da..

Skrevet

du er en liten forum mamma du :D

Hadde jeg vært mammaen til en fjortenåring med syv sexpartnere hadde jeg vært en stykk sint mamma som hadde halt datteren sin til gynekologen for å sjekke etter kjønnssykdommer.

Oh, you. :love:

Yeahyeah. Dere skremmer henne vekk, og så går dere tilbake til å sutre om at det er så lite jenter her når noen er kåte og frustrerte igjen. Sigh. :wee:
  • Liker 1
Skrevet
Neei, men kunne godt ha skjedd. Jeg synes sjokoladesausen ble litt for tjukk, så jeg helte oppi litt vann (...) og da ble den for tynn og stivnet ikke ordentlig, så når jeg la de i en boks og skulle hjem, så var det en stor klump da jeg var hjemme. :dontgetit:

Sjokolade er en foræderisk ingrediens. Ikke bare er den forførende god, den liker også å lure deg.
Skrevet

Svært så barnslige folk var her om kring da. Bare fordi noen ikke er vant med alle sider av internett, betyr ikke at dere trenger å kjøre over dem heller. Voks opp litt, og slutt å oppføre dere som småunger.

Skrevet

fra en forumbruker med elendig språk?

Tusen takk.

Er nok ikke ment mot deg. Heller ment mot de uttalige anonymposterne i seksualforumet som ikke tenker på hvordan de ordlegger seg.

Skrevet

Svært så barnslige folk var her om kring da. Bare fordi noen ikke er vant med alle sider av internett, betyr ikke at dere trenger å kjøre over dem heller. Voks opp litt, og slutt å oppføre dere som småunger. finne noen på deres egen størrelse!

Editok_dremel.gif

Skrevet

Sjokolade er kjempeenkelt å lage.

1. Stopp innom butikken og kjøp ingredienser*.

2. Sett deg i stua.

3. Pakk opp ingrediensene.

4. Spis.

(*ingredienser = sjokolade*)

• Liker 2
Skrevet

Tro hva dere vil, men jeg er 14 år og en jente.

Jeg tror på deg.

La til på msn, prøvde å få igang småprat. Men samtalen døde fort når min småprat bare ble besvart med: "0k."

Skrevet
Yeahyeah. Dere skremmer henne vekk, og så går dere tilbake til å sutre om at det er så lite jenter her når noen er kåte og frustrerte igjen. Sigh. :wee:

Og brorparten av alle kåte forumbrukere som legger an på den stakkars jenta kommer ikke til å skremme henne vekk? :D

Skrevet

Jeg tror på deg.

La til på msn, prøvde å få igang småprat. Men samtalen døde fort når min småprat bare ble besvart med: "0k."

Du er vel bare ikke interessant da? :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...