Mchansern Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Tja, topp 10 på verdens mest irriterende person. Er videoene han lager seriøse? Ja, absolutt alle sammen. Hadde et par felles fag med han i fjor. Han snakker sånn som i videoene, og han har ikke noe manus i disse videoene.
Aleks Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Come on! Baby don't you wanna go? back to that same old place, sweet home chicago!
Herr Brun Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Come on! Baby don't you wanna go? back to that same old place, sweet home chicago! Yeah!
Datasmurf Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Mao vil du bruke resten av livet ditt på å være en småtjukk voksen-fjortis som aldri går ut av huset sitt fordi det ikke passer dine preferanser. Spot on! Men at jeg aldri går ut av huset, blir jo feil. Jeg går jo ut for å gå på butikken flere ganger i uka, og nå og da drar jeg jo på byen også. I alle fall så lenge jeg ikke klør, da alkohol + elveblest = veldig dårlig idé, om man ikke er interessert i å klø seg halvt i hjel da. Men småtjukk, den er jeg helt med på. ^^
Coa Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Trenger ikke det, han gikk nemlig på skolen min før. Tja, topp 10 på verdens mest irriterende person. Irriterende? Han er jo den skikkelig hyggelig. Litt sær, men det er bare en del av sjarmen.
Demonfudge Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Men at jeg aldri går ut av huset, blir jo feil. Jeg går jo ut for å gå på butikken flere ganger i uka, og nå og da drar jeg jo på byen også. Etterhvert så kommer du til å bestille hjemkjøring fra butikken og drikke hjemme mens du ser på webcam som er satt opp i festlokaler av en god kamerat.
Bytex Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Mao vil du bruke resten av livet ditt på å være en småtjukk voksen-fjortis som aldri går ut av huset sitt fordi det ikke passer dine preferanser. Spot on! Men at jeg aldri går ut av huset, blir jo feil. Jeg går jo ut for å gå på butikken flere ganger i uka, og nå og da drar jeg jo på byen også. I alle fall så lenge jeg ikke klør, da alkohol + elveblest = veldig dårlig idé, om man ikke er interessert i å klø seg halvt i hjel da. Men småtjukk, den er jeg helt med på. ^^ I SEE YOU
Datasmurf Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Men at jeg aldri går ut av huset, blir jo feil. Jeg går jo ut for å gå på butikken flere ganger i uka, og nå og da drar jeg jo på byen også. Etterhvert så kommer du til å bestille hjemkjøring fra butikken og drikke hjemme mens du ser på webcam som er satt opp i festlokaler av en god kamerat. Neppe. Jeg har ingenting i mot å gå ut, så lenge jeg slipper å stå opp før 8:30. Mao vil du bruke resten av livet ditt på å være en småtjukk voksen-fjortis som aldri går ut av huset sitt fordi det ikke passer dine preferanser. Spot on! Men at jeg aldri går ut av huset, blir jo feil. Jeg går jo ut for å gå på butikken flere ganger i uka, og nå og da drar jeg jo på byen også. I alle fall så lenge jeg ikke klør, da alkohol + elveblest = veldig dårlig idé, om man ikke er interessert i å klø seg halvt i hjel da. Men småtjukk, den er jeg helt med på. ^^ *ørnebilde* I SEE YOU wat
Mchansern Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Morn er dette lov? Jeg vet at pakken min i posten ligger ved det lokale postkontoret. Har ikke fått hentelapp, men kan verifisere at den er min. Kan jeg hente den ut?
Sureño Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Hvor hardt må man faile for å ikke få en jobb hos fuckings Mc.D. 2
Petter Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Morn er dette lov? Jeg vet at pakken min i posten ligger ved det lokale postkontoret. Har ikke fått hentelapp, men kan verifisere at den er min. Kan jeg hente den ut? jeg pleier aldri å vise hentelapp når jeg skal hente pakker.
Sk!ppy Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Hvor hardt må man faile for å ikke få en jobb hos fuckings Mc.D. Å glemme å legge med søknadsteksten hjelper ganske bra..
KvitKnekt Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Mchansen: Jepp. Hvis de bak skranken ikke er noen jævler. Noen krever hentelapp, men det går fint å søke opp navnet ditt for å finne kollinummeret. Har du kollinummer selv, er det jo ikke noe problem.
Mchansern Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Morn er dette lov? Jeg vet at pakken min i posten ligger ved det lokale postkontoret. Har ikke fått hentelapp, men kan verifisere at den er min. Kan jeg hente den ut? jeg pleier aldri å vise hentelapp når jeg skal hente pakker. mmmmmmmh okey. Da får jeg dra meg ut av senga i det kalde været for å hente noko greier!
Demonfudge Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Å glemme å legge med søknadsteksten hjelper ganske bra.. Hah, eller at man ikke legger med noen kontaktinformasjon. En bekjent av meg som printa ut en haug av søknader og CVer og leverte ut. Fikk aldri svar men grunnen var jo at han ikke hadde skrevet opp navn, telefonnummer, mail eller adresse.
kloningen Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Det går ikke. Da er det ihvertfall veldig slapt oppe hos Petter. Oppe der jeg bor, er det alltid ei sur kjerring som nekter å gi meg pakken om jeg har glemt å signere hentelappen og lager skikkelig stor sak ut av det..
Sk!ppy Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 (endret) Vurderer å sende inn en ny en, men det blir vel kanskje for dumt.. ( Hjalp neppe på at jeg er et halvt år yngre enn de sier at man må være..) Endret 15. november 2010 av Sk!ppy
Slimda Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Morn er dette lov? Jeg vet at pakken min i posten ligger ved det lokale postkontoret. Har ikke fått hentelapp, men kan verifisere at den er min. Kan jeg hente den ut? Hvis du har sendingsnummer og slikt, så skal det gå. Har gjort det selv flere ganger.
Pubé Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Ja gibson har resissiskjert den What has been seen.
Anbefalte innlegg