Slimda Skrevet 13. november 2010 Skrevet 13. november 2010 JEG SKAL FAEN MEG ALDRI RI HEST IGJEN DEN PRØVDE Å DREPE MEG!!! http://www.youtube.com/watch?v=sw_cbHxBTzg 1
Petter Skrevet 13. november 2010 Skrevet 13. november 2010 Var jo ikke deg, men Gypsy jeg svarte. Ja, men siden du ikke skal være her og underholde meg så
Aleks Skrevet 13. november 2010 Skrevet 13. november 2010 Hester er en undervurdert manlyman ting. det er faktisk sant, men fy faen så skummelt. Ikke at jeg trenger å bli mer macho da. Og man får veldig vondt i ballene om man rir fort når man ikke kan ri. Jeg snakker av erfaring.
Sk!ppy Skrevet 13. november 2010 Skrevet 13. november 2010 Hester er en undervurdert manlyman ting. det er faktisk sant, men fy faen så skummelt. Ikke at jeg trenger å bli mer macho da. Og man får veldig vondt i ballene om man rir fort når man ikke kan ri. Jeg snakker av erfaring. VELDIG VONDT.
After Dark Skrevet 13. november 2010 Skrevet 13. november 2010 Var jo ikke deg, men Gypsy jeg svarte. Ja, men siden du ikke skal være her og underholde meg så Du klarer vel deg selv!? Er jo jentene som må passes på.
Aleks Skrevet 13. november 2010 Skrevet 13. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=amkBBTBBmGU Og ikke tro det blir noe bedre med en sal.
Petter Skrevet 13. november 2010 Skrevet 13. november 2010 Var jo ikke deg, men Gypsy jeg svarte. Ja, men siden du ikke skal være her og underholde meg så Du klarer vel deg selv!? Er jo jentene som må passes på. Nah, vil egentlig at noen skal passe litt på meg 1
After Dark Skrevet 13. november 2010 Skrevet 13. november 2010 Nah, vil egentlig at noen skal passe litt på meg Sørg for at jeg er hos deg i tankene da. Evnt. spør Aleks så kan dere passe på hverandre.
Aleks Skrevet 13. november 2010 Skrevet 13. november 2010 2 jenter banker på døren min, når de åpner svarer de "Å fillern" også går de. Nå begynner min handsomeness bare og bli irriterende.
Petter Skrevet 13. november 2010 Skrevet 13. november 2010 Nah, vil egentlig at noen skal passe litt på meg Sørg for at jeg er hos deg i tankene da. Evnt. spør Aleks så kan dere passe på hverandre. rawr. du er alltid i tankene mine
TheKims Skrevet 13. november 2010 Skrevet 13. november 2010 Hester er en undervurdert manlyman ting. det er faktisk sant, men fy faen så skummelt. Ikke at jeg trenger å bli mer macho da. Og man får veldig vondt i ballene om man rir fort når man ikke kan ri. Jeg snakker av erfaring. Man skal da ikke ri på middagen da... *RARING*
After Dark Skrevet 13. november 2010 Skrevet 13. november 2010 rawr. du er alltid i tankene mine Så søtt...
Aleks Skrevet 13. november 2010 Skrevet 13. november 2010 (endret) Hester er en undervurdert manlyman ting. det er faktisk sant, men fy faen så skummelt. Ikke at jeg trenger å bli mer macho da. Og man får veldig vondt i ballene om man rir fort når man ikke kan ri. Jeg snakker av erfaring. Man skal da ikke ri på middagen da... *RARING* Se en western med Clint Eastwood, kom tilbake og prøv å si det samme. Edit: Men det smaker fremdeles godt ja. Endret 13. november 2010 av Aleks
multisync Skrevet 13. november 2010 Skrevet 13. november 2010 (endret) Aleks, lrn 2 ride Gjør det vondt så gjør du noe feil, eller har plassert noe feil Endret 13. november 2010 av multisync
-Léon- Skrevet 13. november 2010 Skrevet 13. november 2010 Klarte ikke å dy meg, når jeg var innom Spar nå nettopp så måtte jeg bare kjøpe en pakke med 'Jødebrød' og ja, de heter det. Var vel grunnen til at jeg kjøpte de i det hele tatt, lurer på hvorfor de heter jødebrød. Var det liksom jøder som begynte å lage det? Synes litt synd i de da, siden brødet ikke smakte noe spesielt godt ;P
Aleks Skrevet 13. november 2010 Skrevet 13. november 2010 Aleks, lrn 2 ride Gjør det vondt så gjør du noe feil, eller har plassert noe feil Sa jo at jeg ikke kan ri.
Mchansern Skrevet 13. november 2010 Skrevet 13. november 2010 (endret) Klarte ikke å dy meg, når jeg var innom Spar nå nettopp så måtte jeg bare kjøpe en pakke med 'Jødebrød' og ja, de heter det. Var vel grunnen til at jeg kjøpte de i det hele tatt, lurer på hvorfor de heter jødebrød. Var det liksom jøder som begynte å lage det? Synes litt synd i de da, siden brødet ikke smakte noe spesielt godt ;P Jødebrød er ekstra billig. ...men det er ofte svidd da! nei fyfaen den var stygg Endret 13. november 2010 av Mchansern 1
-Léon- Skrevet 13. november 2010 Skrevet 13. november 2010 'Your going to hell for that one' Med trakk på smilebåndet
Anbefalte innlegg